Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har søkt på bostøtte,men d har ikke kommet noe inn på kontoen min.jeg søkte i oktober. jeg eier hus,så da har jeg utgifter på 8500,- i mnd. d har ikke noe å si om man eier hus?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Du burde fått penger på kontoen til nå dersom du har fått innvilget bostøtte. Om du vil få det er litt vanskelig å si kun på bakgrunn av opplysninger om boutgiftene dine. Spørs jo hvilke inntekter du har også. Har du prøvd å beregne selv på www.husbanken.no ? --->Beregn Bostøtte. Av og til skjer det desverre feil i behandlingsprossesen og du får avslag selv om du har krav på bostøtte. Du vil da motta et brev om dette i posten, så må du levere skriftlig klage, og så vil du få penger etterbetalt. Minuset med dette er at behandlingstiden er lang 2-4 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 jeg får utbetalt fødselspenger og overgangstønad.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Man kan ikke ha høyere inntekt enn 150 000 kr tror jeg det er. Jeg får heller ikke bostøtte. Har eget hus.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Vedtaksmelding ligger på altinn.no. Om man logger inn så finner man den.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 tror ikke du får hvis du har både fødselspenger og os...det fikk ikke jeg...: (
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 regner de ut i fra brutto eller netto? de regner vel ikke med bidraget og barnetrygden?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Netto. Bidrag og barnetrygd skal ikke regnes med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå