dritgrei hei hei! Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg tenker på dere som er slitne, det er en liten haug faktisk, jeg vil at dere skal ha det bra og at alt det slitsomme skal bli borte, men jeg rår ikke over den slags, men jeg kan prøve et triks som funker på innpåslitne fulle menn i alle fall.... GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VEEEEEKKKKKKK! hvis ikke det hjalp så vil jeg gi dere to skiver nybakt loff, en kopp te, et ullteppe og en klem. Til alle dere andre som ikke tenker på noe annet enn hvor fine ungene er, og hvor mye fint dere fikk til jul vil jeg også lage te... Vi kunne laget bål her midt i stua, så kunne alle hatt hvert sitt pledd også kunnne jeg laget te også kunne vi grille marshmellows, og sunget fine sanger så kunne de slitne sovnet også kunne man bare pratet og fortalt dustevitser helt til alle sov og ville hjem.... Hadde ikke det vært fint? Han en så god dag som overhodet mulig, jeg ønsker dere alt godt i alle fall! klem fra
Gummelillan Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 God morgen til deg også! Som har plass i hjertet ditt til å tenke på oss alle ;-) Du er snill og god du! Håper også du får en strålende fin dag - og vær litt forsiktig med sånn bålopptenning midt i stua da ;-))))
Karomamma Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 God morgen, ja!! Fint med bål og te, da gitt - det blir jeg med på , i hvert fall i tankene Og så må jeg lese litt mer om konserten din! Jeg har SÅ lyst til å komme og høre gospel og DEG! Kjæresten min skal dessverre jobbe hele helgen. Hmmm... skal prøve å få barnevakt!
♥Snulder Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 God morgen småen! Kan jeg få bytte ut teen med kaffe please? Te lukter himmelsk.... men jeg blir dessverre like skuffet hver gang jeg smaker på`n......hehe...
Urtete Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Snille gode dritgrei!!:-) Jeg kommer og drikker te og griller marshmellows og hører på dustevitser og prater og koser meg i pleddet og sovner med et smil om munnen..... KAN JEG KOMME NÅ MED EN GANG???
Reveenka Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Du er jammen dritgod! Jeg er av de slitne akkurat nå - så jeg burde ha sovet. Men hvis jeg kom på bålbrenning i stua di, hadde jeg nok vært med og fortalt og ledd av dustevitser og hatt det kjempeartig - og så fikk jeg heller dra hjem og legge meg samtidig med ungene i stedet! c",)
Superlis Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Er blitt ettermiddag nå,men jeg håper dagen din har vært dritgod!!! jeg kunne godt tenkt meg et slikt bålbrenningstreff,men håper du har peis eller noe...
dritgrei hei hei! Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg ble rett og slett en av de som er helt tomme selv i dag jeg, så et sånt bål hadde nok gjort susen for meg også... har ikke peis, men et bål hadde vi vel fått tilkevel... :-) Jeg skal lage en kopp te til meg selv nå, så tror jeg at jeg henter dyna ned når ungen er lagt og kjæresten på trening. ha en fin kveld jenter!
Attpåklatten:-) Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Skulle gjerne både drikke te, brenne bål, grille marshmallows og sovnet til slutt, med et smil om munn;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå