Gå til innhold

Tanker i natten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt år og nye muligheter... Når jeg ser tilbake på 2006 så lurer jeg nesten på hvor dagene ble av...

I fjor på denne tiden gikk jeg rundt med stor mage og lurte hvem som bodde på hybel der inne... Det fikk jeg vite 31 januar, glemmer ikke da jeg fikk se 3D bildene av henne ;-) Var jo såå rart!!

Og det var faktisk den dagen jeg traff oslo damene første gangen :-)

Follo damene traff jeg 27 jan ute på Nesodden.

Hva skulle jeg gjort uten dere alle??? Helt utrolig at man så "sent" i livet kan få muligheten til å treffe så mange fantastiske jenter!! Livet mitt har blitt så mye rikere!! Tuuuusen takk :-)

Gode venner er gull verdt...

Jeg har vært utrolig heldig og har fått verdens mest tålmodige baby!! Hun har sovet hele natten fra man kunne forvente det, puppen har hun ikke vært interessert i, men DET overlevde vi begge to ;-)

Hun spiser med god appetitt, og det meste funker som det skal...

Fikk prøvd meg siste ukene før jul... Da kom fortennene oppe... Grøss og gru!!! De fleste rundt meg lo og sa; Haha, nå får du se hvordan vi andre har det...

Men kjære vene da, når man ikke vant til å ha det sånn så er det GRUSOMT ;-) Trodde jeg skulle klikke!! Hun gråt heeeele tida siste uka før jul, fikk ikke gjort noen ting!! Her i huset ble det IKKE jul... Say no more... Jeg føler med dere som har det sånn hele tida!!

Trodde noen hadde vært og byttet ut babyen....

Ellers har det jo vært mye GUFF dette året også... Men... Føler vel at det er peanuts mot hva andre sliter med...

Kjenner at jeg er sliten... og håper på bedre tider :-) Ofte så skriver jeg bare KLEM eller lignende til svar på innlegg, ikke fordi jeg ikke har noe å si men rett og slett fordi jeg ikke klarer å sette ord på ting... Mener ikke å være overfladisk, overhodet ikke! Men føler meg kanskje litt som en pc med for lite minne... Det er liksom litt vel fullt der inne nå for tida...

Åt lags at alla kan ingen gjera.... VET det, og har for leeeenge siden bestemt meg for å ikke prøve engang ;-) MEN det er ikke bare bare...

Ei venninne "kjefter" på meg og sier at barseltida og permisjonen er ment for at baby og mamma skal kose seg ilag hjemme... Vel... Sånn er det ikke alltid... De av dere som kjenner meg, vet hvordan min sommer var :-)

Tenker litt på det en her inne sa om å ha førtiårskrise... Det skjer så mye rundt meg at jeg føler meg overhodet ikke gammel! Jeg har kanskje FOR mye å gjøre ja :-)

Jeg har alltid hatt en positiv innstilling til livet og heldigvis for det ;-))) Men er det ikke rart hvordan noen mennesker rett og slett ikke takler akkurat DET?

Men jeg ER glad! Jeg føler meg priviligert som har fått et barn som er tålmodig så det holder, som har en jobb som jeg trives med og som gir meg utfordringer, som har verdens snilleste "samboer", som faktisk har muligheten til å være hjemme et år ekstra, som har muligheten til å si at jeg vil jobbe sånn ca 25% etter endt permisjon... Har så uendelig mye å være takknemlig for! Og jeg tar ingenting for gitt, jeg skjønner at ikke alle rundt meg har det likedan... Det kalles å være ydmyk, og jeg håper det vises :-)

Nå ble dette veldig langt da.... ;-)

Kjære alle dere; Ønsker dere et godt og fredfyllt 2007! Måtte året gi dere alt dere ønsker... Gi dere gode opplevelser og gode minner!

Ta vare på hverandre! Dere er flotte og fantastiske damer, aldri la noen andre si noe annet til dere!! ;-)

Stooooor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuusen takk kjære babyonboard.... takk for flott hilsen og flotte ord:-) Har jo vært så heldig å få møte dere flere ganger og håper vi snart møtes igjen:-)

Jeg er noenganger lit som deg...synes ikke alltid jeg er like flink å sette ord på ting. Men en klem er mange ganger nok:-)))

stor varm klem fra meg og Thyra til deg, snuppa og samboer....Ps... du har vell ikke sagt hva jeg sa om hjemstedet hans???:-))))....For den stemmer ikke på han:-)))))

Skrevet

Hihi... Selvfølgelig har jeg sladra!!!

Neida, sa ikke noe jeg... Bare lo litt for meg selv ;-))))

Skrevet

he he...det var fint.... :-))...Tenker at han hadde noen gloser om mitt hjemsted også da;-)))

Skrevet

Å neida, han var så diplomat atte! Grei sånn han ;-)))

Skrevet

Takk! Og ta vare på deg selv også og det nydelige gullet ditt!

Husker rett og slett ikke om jeg fikk svart på nyttårsmeldingen din, men har sett på den maaaange ganger for det var uten tvil årets nyttårshilsen. Heeeeeeeerlig bilde!!!!! Så hvis jeg ikke har svart; Godt nyttår!!!!

Etter en særdeles travel nyttårshelg med besøk både tidlig og sent er vi nå tilbake til normalen her. Og jeg kjenner at normaldagene er egentlig ganske så gode... OG vel vitende om at permisjonen er på hell skal de siste månedene nå NYTES!!!!

Håper vi sees snart igjen!

Skrevet

Hei Babyonbard!

Jeg har jo ikke møtt deg (ennå), men jeg kan vel få lov å si at jeg synes du skriver fint...? Og så ønsker jeg deg et skikkelig hæppinujer!!

Skrevet

Deilig med slike natterlige, stille stunder hvor man får til til å sitte og fundere og reflektere!! Er det ikke deilig å finne ut at til tross for stress og stri og sorg og elendighet..... så er man takknemlig og lykkelig for alt man har og er?! Måtte du også få alt du ønsker og mere til i året som kommer!

Skrevet

Takk for det min venn og alt det gode ønskes deg og dine også:-)

Synes det er fantastisk flott at Jojo valgte akkurat deg til sin mamma, synes det er dumt når andre sier at du har godt av å oppleve gråt etc....hvorfor synes de det? Er det ikke fint med fornøyde barn da? Hmmm.........mye jeg ikke skjønner her i livet og det er helt greit det. Vi har hatt mange fine stunder vi, om natten, om dagen, om ettermiddag og kveld, men aldri aldri tidlig om morgenen, for da sover vi;-))) Fordi de søte små faktisk har skjønt at det er bra og lurt og alt det der........takk skal dere ha Jojo og Hannah;-)) Er også glad for å bli kjent med deg og dine, fint med nye venner i moden alder. Vi har hatt mange samtaler om akkurat det:-) Det er jo sånn her i livet, som flere her inne også opplever, at man kan ikke alltid bare fylle på noe som er fullt, men også velge noe bort og "kvitte" seg med gamle for å kunne rense ut og fylle opp med friske blomster igjen:-)

Og for ikke å snakke om all latter da!!! Djeeeeeeeeeezes som de ville sagt på skravle..........bajbaj liksom;-)) Håper det blir masse latter i dette året også, selv om vi er slitne både du og jeg. Men heldigvis så vet vi at det går over det også, en gang........

Satser på at vi sees snart.-))

Klem fra Hannah og meg

Skrevet

Dere er så søte alle sammen! You make me smile ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...