Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jg har en sambo som ikke vil ha seg noe,er i uke 21..han sier at han er redd for å skade noe å at d viser så godt nå så han vil heller vente til etter jeg har født..å fødselen er ikke før til våren/tidlig sommer..er såå fustrert,for jeg synes det er vanskelig..respekterer hans mening å vil ikke tvinge ham men er dette normalt blandt dere mannfolk??ellers er han en kjempe go sambo å jeg elsker ham masse..men d blir litt lenge i lengden å vente sååå lenge..blir sprø;)kan ikke forstå hvordan han klarer å vente såå lenge..man har jo lyster!!(må komme med at vi har alltid hatt et godt sex liv,blir uvannt med ingenting plutselig!)
vinterpappa Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg tror ikke dette er uvanlig i allefall! Det er noe med den magen som alltid er tilstede. Man blir lett distrahert og kan synes at sex blir helt feil. Jeg har hatt det litt sånn selv innimellom også..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 sambo ville heller ikke ha sex..da i forhold til penetrering..men jeg kastet meg over ham å sugde ham og pirret ham skikkelig hehe og det har han ikke noe i mot og ikke jeg heller elsker å suge ham:).nå er jeg så langt på vei at det å ha ham inni meg nesten er en umulighet men gjøre andre deilige ting går fortsatt ann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå