Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Nå må jeg bare får det ut!!! Jeg tror jeg holder på å klikke.... Ikke noen sinne trodde jeg at jeg skulle bli rastløs ol av mangel på sex. Men her har dere meg: Jeg er frustrert!!! Og det værste er jo at det bare er noen mnd siden sist... Er singel, så jeg kan jo ikke klage på at jeg har en kjæreste som ikke vil. Jeg har selv vært dama i forholdet som ikke orket tanke på sex. Sender en stille tanke til min ex og skjønner ikke at han holdt ut.... he he... ......kanskje jeg skal kaste meg over naboen..... men er så dumt med kona som trolig ikke ville like det så godt..... JEG TRENGER EN MANN!!! (hm... det hjalp ikke så veldig å få det ut....)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Det er vel nok av menn som er interessert i sex, om det er kun det du er ute etter? Jeg hadde en 2-3 stykker på telefonlista min når jeg var singel, som jeg bare kunne ringe etter om behovet meldte seg, var utrolig greit;)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Har du noe i nattbordet som kan hjelpe litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå