Gå til innhold

prøvd lenge???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd lenge nok ja, så håper det skjer noe snart, blir litt lei dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... skulle stått 11,5 ÅR over her,det så jeg nå...

Skrevet

Faen da! 1,5 ÅR,ikke 11,5 år! Djiizes,så forbanna vanskelig det skulle være å skrive rett!!!!!

Skrevet

Prøvd i 7 pp nå... Og tiden går, og man blir bare mer og mer stressa. Men må jo bare prøve og håpe hehe

Skrevet

Er inne i 20pp nå, men satser på at spira sitter denne gangen:)

Skrevet

Hei,

vi har prøvd siden sept 04. Har en fastlege som ikke tok meg på alvor og kom meg derfor først til privat gyn i høst. Har gjennomført første pergokur og er i pausesyklusen nå - den har så langt var i 50 dager, men har hatt lange sykluser tidligere.

Ingen tegn til TR og negative tester.........

Skrevet

Har prøvd i 9 måneder nå. Begynner å bli skikkelig lei :( Føler at det popper ut mager overalt nå, og det tar på psykisk

Håper så inderlig på et oktoberbarn

Skrevet

Har prøvd siden juli 2004, altså 2,5 år. Skal ta lap. neste uke, så kanskje vi får forklaringen da.....

Godt å se at vi ikke er de eneste som ikke får det til, legger i grunnen så alt for godt merke til alle de som skriver innlegg som; Jippi den satt! og med nicket xx 2pp under. Ikke at jeg ikke unner andre gleden altså, det er bare litt sårt:)

Skrevet

Har "jubileum" denne uka; 2 år siden pilleslutt! hurra! :(

I begynnelsen tenkte vi "det som skjer, det skjer." men ingenting skjedde! Ingen spire til nå....

Aktive prøvere i 8 pp, begynner å ta på nå. Pause fra temping og sånn denne pp, se om det hjelper ( iallefall på psyken?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...