Gå til innhold

prøvd lenge???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge har dere prøvd å få spire da jenter???

kommer jo stadig vekk nye fok her inne....ikke lett å følge med på alle sammen...

jeg har, som nicket sier,prøvd i 22 pp nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=))

Vi har prøvd i 10pp!! Og jeg begynner å bli lei, da kom jeg til å tenke på at da må IHVERTFALL du være lei!! Hehe!!

Skrevet

lei ja...hehe..

i grunn veldig lei..

men en må jo stå på...blir ikke barn ellers...

men legen skal visst sende søknad om prøverør for oss nå da...så får se hva som skjer....så tar ting med ro for tiden...

Skrevet

er i min 1 pp nå.. Har ikm den 6..

Så jeg er ganske ny ja, Er 25 år, samboer og har en sønn på 6 mnd.

Skrevet

Heihei:)

Vi har prøvd så lenge som nicket sier... Var veldig lei en periode, så var det ei lang stund jeg ikke orket å bli lei meg hver måned... Nå har vi begynt med utredning (i desember), så nå har iveren kommet tilbake. Venter spent på IKM 12.jan!

Er også en del forbanna for tida, for det er hele tiden noen som blir gravide rundt oss!

Skrevet

heisann=)¨

har prøvd i 3 år og noen mnd nå.

er ikke sikker på hvor mange pp det blir; men håper det klaffer snart nå=)

Skrevet

aner ikke hvor lenge, mista tellinga for lenge sia. Har hatt to spontan aborter,siste for ca 9mnd siden...

Skrevet

Vi har prøvd siden september 04, så det blir jo godt over 2 år nå. Startet også såvidt med utredning før jul (tok blodprøver og mannen måtte ta svømmetesten) og venter spent på innkalling til gynekolog for å få svarene.

Skrevet

Om bare noen få dager, har vi prøvd i 2 år, er inne i vår 22 pp, er veldig lei, og frustrert, legene har ikke gitt oss store oddsen for å bli gravide selv så jeg er ganske mørk til sins når det gjelder å bli gravid nå.

Skrevet

Vet ikke helt åssen jeg skal regne det jeg, men beg prøvingen i mars. Å det er ca 10 pp. Men har jo blitt gravid og mistet 2 ganger siden det.

Mellom 2 og 10 en plass hehe!

Skrevet

prøvd i 12 pp nå..

4 sa :(

Skrevet

Sluttet på pillen i februar, men ble ikke aktive prøvere før i sommer grunnet bryllupet vårt. Vi er nå i vår 7 pp. Har en god følelse for det nye året så motet og forelskelsen i mannen er på topp for tiden.

Stå på jenter! Det skal nok bli mange spirer på oss i løpet av 2007.

Skrevet

Har prøvd i 7 pp nå.. Eller egentlig er jeg litt usikker på om jeg er i 8 pp.. Har kommet ut av tellingen:-(

Håper det sitter en spire hos oss snart:-)

Skrevet

Det er vår 1 pp. Det er så spennende å rart at jeg blir helt sprø- Hvis vi må prøve lenge, så håper jeg at jeg ikke blir som det her hele tiden. Nesten sånn at jeg avlyser avtaler med veninner for å sitte på BIM å bare lese å se... Huff a meg. Har IKM 20jan. Det er jo sååå spennende.

Skrevet

Har prøvd siden desember i fjor. Men ble jo gravid i november(ganske nøyaktig 1 år etter jeg sluttet på pillen), men måtte fjerne dette i romjula. Lurer egentlig på når man kommer inn i vanlig syklus igjen? Tror jeg endelig har blødd meg ferdig etter inngrepet, men er usikker på om dette regnes som vanlig mens slik at eggløsningen kommer om en liten stund? Hmmmm....

Skrevet

Har prøvd i 7 pp, SA i oktober, er inne i 3 pp nå og krysser fingrene! Har IKM i slutten av uke 2.

Skrevet

Tja ca 4pp. Har prøvd litt til og fra. :-) Denne pp er vel den mest aktive vi har hatt.. Men føler ingen tegn. IKM 10 jan.

Skrevet

Siden mars-05,har ikke helt kontroll på antall pp lengre. Hadde en tidlig SA i mai-05,og nå nylig en MA i uke 11. Fortsetter nå med utredning,og skal ha lap. for å se om jeg har endo. Søker kanskje IVF dersom de finner noe. Orker ikke vente 1,5 mellom hver gang det lykkes,bare fordi vi _kan_ lykkes på egenhånd,liksom!

Skrevet

Bare 9pp - jeg tusler nok over til 10 pp!

Skrevet

Vi er inne i den 10.pp.

Føler virkelig med dere som har prøvd mye lenger. Jeg har vært smårar en god stund allerede.. Ganske drittlei og vanvittig skuffet hver 28.dag...

Måtte 2007 bli vårt store baby-boom år :D

Skrevet

4 pp her, dersom tr kommer til helga går jeg over i min femte.

Tok et år før første spira satt, så det kan godt være det tar like lang tid denne gangen.

Skrevet

6 pp her.. Alle veninnene mine ble gravide få første. Grrrr

Skrevet

Snuppa satt på første etter p-pillebruk! Tror det var grundig flaks :o) Hadde hormonene på min side der ja!

Skrevet

1 pp med nr 2, førstemann satt på første forsøk! Regner ikke med at vi er like heldige denne gangen, nei.

Skrevet

Vi er i gang med vår 18 pp. Satser på at 2007 vil bli et veldig fruktbart år!!!!Lykke til alle sammen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...