Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 jeg leste et innlegg av deg der du sier at eksen din ikke fikk godkjent flytting fordi han flytta til foreldrene siden. er det noe som bare gjelder i din kommune, eksen min flytta til foreldre sine og måtte ha underskrift av de som eide der.. men jeg får støtte nå, håper ikke de plutselig skal ha tilbake de fordi det ikke er lovlig å flytte til foreldre sine!
Lykkelig tobarnsmor <3 Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Siden noen andre eier huset foreldra hans bor i, og skriver under på papirene, så godtar de det. Men likningsmyndighetene godtar ikke flytting hjem til foreldre hvis det bare er foreldre eller venner som skriver under på det. Nå har eksen min fått seg egen leilighet, og da måtte han legge ved leiekontrakten i registreringa til folkeregisteret. Så nå håper jeg alt ordner seg så vi snart kan bli registrert på hver vår adresse! Har gått snart 3mnd nå, og jeg er litt spent på hvor mye og for hvor lenge jeg får etterbetalt. Så ingen grunn til bekymring. Det er selvfølgelig lov å flytte hjem til foreldrene igjen, og så lenge du har fått underskrift av noen utenforstående så er alt iorden 8-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 så rart, foreldra han som skrev under på papirene siden han ikke hadde noe leiekontrakt.... men reiner med det ikke blir noe kluss av slikt, siden de har begynt å betale meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå