Gå til innhold

hvordan kjennes det da damer?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

om jeg er! Det har ikke sunket inn enda.... Etter 8 laaaaaaange PP på opptil 50 dager, hadde jeg forventet en snøhvit test. Men da den ble positiv ble jeg så glad så glad. Og nå går tiden så sent... Vil helst være 12 uker på vei NÅ! He he.

4 + 3 i dag og dvs leeeeeeenge igjen...

(Og lenge å glede seg:)....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP betyr prøveperioder, altså hvor mange sykluser man har prøvd å få barn.

 

Jeg gleder meg kjempemasse, men jeg må innrømme at det har ikke helt gått opp for meg heller. Støtt og stadig tar jeg meg selv i å sitte å ta på puppene mine, glise for meg selv eller rett og slett gråte over hvor glad jeg er for at jeg er gravid!! Var hos legen i dag for å få bekreftet at jeg faktisk er gravid så jeg er vel det da, hehe. Er 4+6 uker på vei nå, så i morgen på onsdag, er det bare 7 uker igjen til den store fortelle-dagen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja!!! kjempe spent!! håper bare det går bra, gleder meg så utrolig mye til det har gått 12 uker, da kan man slappe litt av. Har sett frem til dette lenge! Ble helt sjelven da jeg så krysset på graviditetstesten... Hva mener dere med at dere er 4+3 på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det betyr 4 uker og 3 dager.

Men det var i går, he he,i dag er jeg hele 4 + 4 ! ;)

Du skjønner, her teller hveeeeeeeer dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles helt utrolig!!!

Er spent og glad! Kan nesten ikke tro at det vokser fram ett lite barn i magen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempespent og kjemperolig på en gang. Nyter hver dag (selv om jeg er redd for at kvalmen er på vei), og stresser minimalt. Det er så utrolig koselig å være gravid! Og så gleder jeg meg til å gå ut i permisjon i sommer, tror jeg har siste arbeidsdag 10. august, og sikkert et par uker ferie før det. Er litt lei av jobben om dagen, så ser virkelig frem til et avbrekk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...