Gå til innhold

Den lille gutten funnet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp at den lille 2 år gamle gutten som forsvant fra sitt hjem på sørlandet i formiddag, ble funnet i god behold klokken 14. Han ble sporet opp nesten 1,5 km unna hjemmet i en skog. Sporet med varmesøker fra seekinghelikopter, og hentet ut av politi med søkshund... Den lille gutten lå og sov, med lua godt trukket ned over øynene...

Jeg sitter her med tårer. Synes det var så godt å høre at de fant ham. Men kjenner også at det var skummelt å høre at en slik liten tass klarte å vandre så langt avgårde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjerteskjærende grusomt når sånne små bare blir borte... for å være helt ærlig, tror jeg ikke jeg hadde klart å holde meg oppreist hvis det skjedde meg, jeg syns jeg kjenner hysteriet snike seg på bare ved tanken....

Godt at den lille tassen er tilbake i trygghet!

(Og godt at jeg ikke visste at han var borte før jeg hørte at han var funnet igjen - så slapp jeg å utsette meg for tanken om hva hvis det var en av mine... c",))

Skrevet

Jeg hørte heller ikke om det før han ble funnet,fikk tårer i øynene da jeg så de på nyhetene..er så deilig når det går bra:) grøss og gru så redde de må ha vært,kjenner bena blir helt gele bare jeg tenker på det!!

Skrevet

jeg så bare en liten snutt på slutten av reportasjen...men forsto hva det handlet om. Jeg er vel akkurat så nevrotisk at jeg ikke orket å følge med på videre sendinger i frykt for å se det en gang til. Det er vel den store skrekken at barnet forsvinner. Selvsagt fantastisk at han ble funnet,- men for en opplevelse....herregud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...