Gå til innhold

Søker barnehageplass....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker barnehageplass fra høsten til sønnen min som nå er 6mnd. Er det noen som har erfaringer i forhold til hvor lett/vanskelig det er å få plass som aleneforsørger?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre til høsten selv, blir vel skole eller jobb. Men lurer på om jeg bare skal jobb/studere halv tid siden jeg er helt alene om omsorgen. Har noen tips i forhold til det?

Glad for svar,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir vel stilt på lik linje som alle andre vil jeg tro. Hvertfall det jeg har hørt. Skal selv søke dattera mi inn til høsten pga skole, å håper hun får plass, ellers sliter jeg.

Skrevet

Ok.Hvor gammel er barnet ditt?

Skrevet

Kommer an på hvor du bor, men her i Oslo har vi aleneforsørgere fortsatt en kode for å komme litt før i køen. MEN, da må du legge ved bevis på at du skal ut i jobb-skole og trenger plass.

Jeg går 50% skole og jobber 20%. En dag bruker jeg på lesedag( får ikke lest med snuppa hjemme). Innimellom jobber jeg mer for å få økonomien til å gå rundt, men anbefaler( hvis du skal studere) å ha litt fri utenom til å lese. Så greit med halvtid i starten ! Så er det bare å øke hvis du ser du klarer det. Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...