Gå til innhold

**********UKE 10********************


Lille my <3 1+1 <3

Anbefalte innlegg

Da var jeg ferdig med min tiende uke;) Det nermer seg 2. trimester med storm skritt, og det gleder jeg med til;) Uka har gått stort sett greit, har hatt juleferie, og hatt en kjempe fin jul og nyttår. Har vært en del kvalm og hatt veldig ømme bryster.. Det var et par dager hvor kvalmen var borte, og da fikk jeg jo helt hetta, trodde babyen min var død.. Har jo lest så mye om MA og div. Men nå er kvalmen tilbake så det holder, så lille bebis lever nok ja, hehe;) Man blir jo helt tullette i hode av disse hormomene også, har flere ganger kjempet for å ikke begynne å grine for ingenting, det er jo så flaut.. hehe;) Og den stakkars samboeren min må jo tåle både det ene og det andre av sinne anfall og grine anfall! Stakkar.. Men han får holde ut;) er tross alt "bare" 7 mnd igjen;) hehe,

Det var litt om min uke 10 da;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artiii:) Er ferdig med uke 11 p åsøndag å da begynne ej på uke 12:) Gleda mej:) Hehe:)

Har dere vært på siden i-am-pregnant.com? å sett på den lille.. Var inne å så i dag, å så på hvordan den beveger seg der inne.. Helt utrolig å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...