Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 vi har ikke råd til å kjøpe hus som er stort nok til alle nærme nok biomor og barna til å gjennomføre vanlig samvær. nå leier vi, og har egentlig ikke råd til det heller, vi går i minus de fleste måneder, uten at vi lever et liv i luksus. kjøper vi oss en et roms i byen, slik at han kan ha gjevn kontakt med barna, uten overnatting, eller kjøper vi bolig stor nok, i en eller annen fraflytningstrua bygd, og kun har samvær i ferier og langhelger bedre betalt jobb er ikke et alternativ. han vil ikke og jeg får ikke. vi er i omsorssektoren og har ikke vanskelig for å få jobb.vi har også barn sammen.
ana baroma Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Huff, det kan ikke være bare lett å leve sånn... Dere må nesten kjenne etter selv hvordan dere vil leve, uansett vil det jo bli plass for ungene! Om barna bare har samvær i helgene, så er ikke det noen krise egentlig - og både barna og far mister jo muligheten til å være mye sammen om dere ikke kan ha overnattingssamvær. Som du kanskje skjønner så ender jeg opp med at jeg nok ville hatt litt større plass, og litt anderledes samvær. Da blir man ikke en sånn hurrapappa som er fast kinopartner. Antar at det fort kan skje om man ikke har så stor plass.... Dessuten er jo en etroms kanskje knapp om man har barn sammen i tillegg? men velg det dere vil selv, det som føles rett for dere:) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Flytt på landet - større plass, tryggere for barna, mer rom og frihet for de voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå