elly belly Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Jeg er nå verdens lykkeligste!!! I dag på ultralyden fikk vi se en perfekt liten spire på ca. 13-15 mm med dunkende hjerte! Så en flott rund plommesekk også. Alt så bra ut og størrelsen stod kjempefint til at jeg 7+5 ! Gjett om vi er letta og glade nå! Fikk med to bilder av nurket også, og det har jeg ca. en meter unna meg til en hver tid... ) Hehe, jeg er så stolt! Nå kan jeg ENDELIG nyte at jeg er gravid og kose meg med tanken på at spiren vokser og trives. Stooooor klem fra
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hei. Heldiggris:) Skal selv på ny tidlig ul i morgen... Gleder meg såååå,men er litt nervøs også for at noe skal være galt... Men innerst inne føler jeg vel at alt er i orden denne gangen. Lykke til videre:)
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Så koselig!!! Det er så deilig å få det bekreftet!! ) Klem til deg!
Mamman til Mina og Sara Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Kjempe morsomt å lese. leita etter innlegget ditt for å se hvordan det gikk med dere, nå ble jeg glad på deres vegne..
SusyQ Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Så hygggelig å høre! Så du virkelig at det var en baby der? Hvor var du på UL hen?
sistemann Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Det var veldig kjekt å høre ! Det skal gå bra denne gang ser det ut til. Og det har du fortjent
elly belly Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2007 Hei SusyQ! Det må nok et trenet øye til for å se at det er en baby så tidlig (er 7+6 i dag), men legen hadde ingen problemer med å finne hjerteslagene og han korrigerte oss når vi trodde plommesekken var babyens hode... hehe. Men det var helt klart en sprell levende baby ja! ) Jeg hører til på St. Olavs Hospital i Trondheim.
elly belly Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2007 Hei sistemann! Tusen takk! Ja, nå har jeg trua på at dette kan gå veien for oss! ) Alt så fint ut og embryoet vokser som det skal! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå