Gå til innhold

Jeg så babyen vår i dag! :o)


elly belly

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er nå verdens lykkeligste!!! I dag på ultralyden fikk vi se en perfekt liten spire på ca. 13-15 mm med dunkende hjerte! Så en flott rund plommesekk også. Alt så bra ut og størrelsen stod kjempefint til at jeg 7+5 ! Gjett om vi er letta og glade nå! Fikk med to bilder av nurket også, og det har jeg ca. en meter unna meg til en hver tid... :o) Hehe, jeg er så stolt!

 

Nå kan jeg ENDELIG nyte at jeg er gravid og kose meg med tanken på at spiren vokser og trives.

 

Stooooor klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Heldiggris:) Skal selv på ny tidlig ul i morgen... Gleder meg såååå,men er litt nervøs også for at noe skal være galt... Men innerst inne føler jeg vel at alt er i orden denne gangen. Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe morsomt å lese. leita etter innlegget ditt for å se hvordan det gikk med dere, nå ble jeg glad på deres vegne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei SusyQ!

 

Det må nok et trenet øye til for å se at det er en baby så tidlig (er 7+6 i dag), men legen hadde ingen problemer med å finne hjerteslagene og han korrigerte oss når vi trodde plommesekken var babyens hode... hehe. Men det var helt klart en sprell levende baby ja! :o)

 

Jeg hører til på St. Olavs Hospital i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sistemann!

 

Tusen takk! Ja, nå har jeg trua på at dette kan gå veien for oss! :o) Alt så fint ut og embryoet vokser som det skal! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...