Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå verdens lykkeligste!!! I dag på ultralyden fikk vi se en perfekt liten spire på ca. 13-15 mm med dunkende hjerte! Så en flott rund plommesekk også. Alt så bra ut og størrelsen stod kjempefint til at jeg 7+5 ! Gjett om vi er letta og glade nå! Fikk med to bilder av nurket også, og det har jeg ca. en meter unna meg til en hver tid... :o) Hehe, jeg er så stolt!

Nå kan jeg ENDELIG nyte at jeg er gravid og kose meg med tanken på at spiren vokser og trives.

Stooooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7617439-jeg-s%C3%A5-babyen-v%C3%A5r-i-dag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ååå, gratulerer så masse Li-li!!!!!

Tenker det var godt å få en bekreftelse på at alt var som det skulle,

etter alt det du har opplevd tidligere!

Nå får du kose deg skikkelig med magen som snart er god og rund:-)

Hei sunniva78!

Hjertelig tusen takk kjære deg! Det føles helt fantastisk og litt surrealistisk at dette faktisk kunne skje meg og at jeg har liv i magen! Jeg har vært veldig nervøs i forkant men nå er det bare fryd og gammen. *smile*

Jeg regner med at du ikke er langt etter du heller vennen, så belag deg på den shopperunden for kule mammaklær som du snakket om! :o)

Stor klem fra meg til deg

Annonse

Kjære vennen min!

Tusen takk!! Det føles helt utrolig godt og nesten litt surrealistisk. Det lille hjertet som banket var bare så fint. Trodde aldri det skulle skje meg jeg.

Jeg er i full sving med å legge opp et babystøvlager til du er i gang igjen - vær du trygg! ;o) 2007 skal bli vårt år, snooopi. Og jeg gleder meg til du kommer sterkere tilbake snart. Og da, DA, skal dere lykkes. Basta.

Mange, lange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...