Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nå verdens lykkeligste!!! I dag på ultralyden fikk vi se en perfekt liten spire på ca. 13-15 mm med dunkende hjerte! Så en flott rund plommesekk også. Alt så bra ut og størrelsen stod kjempefint til at jeg 7+5 ! Gjett om vi er letta og glade nå! Fikk med to bilder av nurket også, og det har jeg ca. en meter unna meg til en hver tid... :o) Hehe, jeg er så stolt!

Nå kan jeg ENDELIG nyte at jeg er gravid og kose meg med tanken på at spiren vokser og trives.

Stooooor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig li-li:o)!!!!! Gratulerer så mye!

Det var det jeg visste, at dette ville gå bra.

Kos deg masse med den lille i magen....................

Klem

Skrevet

Så fantastisk! Må være en helt unik opplevelse og se den lille for første gang, og samtidig vite at alt er normalt. Gratulerer så masse, og kos deg videre med graviditeten!

Skrevet

Kjempebra!

Lykke til videre:-)

Klem

Skrevet

Hei finetine!

Ja, det var en utrolig opplevelse! Jeg gleder meg til fortsettelsen og føler meg litt tryggere på at det skal gå bra denne gangen. *glise*

Klem tilbake fra

Skrevet

Tusen takk Vilde78! :o)

Skrevet

Takk, takk snøfilla. :o) Jeg er kjempelykkelig!

Skrevet

Åh gratulerer så mye, det er jo helt fantastisk!!!!!!!!!!! Jeg krysser alt for at dette går bra og nå må du nyte tiden fremover med en voksende spire i magen...

Klem

Skrevet

Så flott!!!

Lykke til videre, og kos deg med spiren!

Skrevet

Ååå, gratulerer så masse Li-li!!!!!

Tenker det var godt å få en bekreftelse på at alt var som det skulle,

etter alt det du har opplevd tidligere!

Nå får du kose deg skikkelig med magen som snart er god og rund:-)

Skrevet

Så koselig li-li :)

du hadde jo ikke noe å grue for du da.....en perfekt liten spire ja...det var det jeg sa..hehe.

Jeg har fått time til UL i slutten av mnd...blir spennede altså!

klem

Skrevet

Ååå tørker enda en tåre...litt hormonell ;o)

Gratulerer vennen.....om noen uker er det meg............

Stoooor klemm

Skrevet

Hei sunniva78!

Hjertelig tusen takk kjære deg! Det føles helt fantastisk og litt surrealistisk at dette faktisk kunne skje meg og at jeg har liv i magen! Jeg har vært veldig nervøs i forkant men nå er det bare fryd og gammen. *smile*

Jeg regner med at du ikke er langt etter du heller vennen, så belag deg på den shopperunden for kule mammaklær som du snakket om! :o)

Stor klem fra meg til deg

Skrevet

Hehe, så søt du er Lenn. Tusen takk og velkommen etter! :o) Vi kommer nok til å følge hverandre på 1. tri og heeeeeeeeeeeelt til 3. tri denne gangen.

Stor klem tilbake

Skrevet

grattis :0)

nå må du nyte tiden fremover og kose deg masse.:)

klem fra

Skrevet

Gratulerer masse!!!! Kos deg med bildet:o)

Skrevet

Så bra, vennen! Det er så herlig å lese at alt er bra :o)

Kos deg videre med spiren, og send gjerne babystøv når jeg er klar igjen :o)

mange klemmer fra

Skrevet

Kjære vennen min!

Tusen takk!! Det føles helt utrolig godt og nesten litt surrealistisk. Det lille hjertet som banket var bare så fint. Trodde aldri det skulle skje meg jeg.

Jeg er i full sving med å legge opp et babystøvlager til du er i gang igjen - vær du trygg! ;o) 2007 skal bli vårt år, snooopi. Og jeg gleder meg til du kommer sterkere tilbake snart. Og da, DA, skal dere lykkes. Basta.

Mange, lange klemmer fra

Skrevet

Takk! Du er god du :o)

Jeg gleder meg til neste forsøk!!!!!!!!

Stoooor bamseklem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...