Gå til innhold

har eggløsning i dag eller i morgen. Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Noen råd?? Jeg vil så gjerne bli gravid igjen. Mistet jenta vår i november, da var jeg 19 uker på vei... Og nå vet jeg at jeg har eggløsning i dag eller i morgen... Noen tips på hvordan vi skal få dette til? Vi kjører skikkelig på da, med sex hver dag, men jeg vet ikke om det er godt nok. Skal man ligge med bena høyt etter samleie? Øker det sjangsene??

Er så nervøs nå, for jeg vil så veldig gjerne bli gravid igjen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex en gang pr. dag er nok. Du kan godt ligge i ro i 15 - 20 min. etter samleie, men trenger ikke ha beina i været.

Skrevet

Tusen takk, snøfilla!! Kjenner at jeg bare trenger å roe meg litt ned. Er så veldig spent!

Skrevet

Var EL-testen pos. i dag?

Skrevet

jeg har ikke tatt noen sånn test, visste ikke at det fantes! Men jeg har beregnet det utfra siste mens på babyverden.com. Der står det at unnfangelsen skal finne sted den 4.januar utfra siste dag jeg hadde mens.

Skrevet

Jeg har hørt at en skal ha samleie annenhver dag, fordi da blir sædkvaliteten bedre, samt at svømmerne da blir flere. de hjelper hverandre visst til å komme videre. Jo flere på en gang, jo bedre:-)

Tror nok at det er lurt å ligge med beina høyt etter samleie. Har vurdert å prøve dette selv.

Lykke til!!

Skrevet

El tester får på apotek og på billigtester.no

De digitale er best å bruke for da ser du helt sikkert om du har eggløsning, og slipper å tyde streker!!

:0)

Skrevet

Hei!

Et godt velkjent tips er å ha ei pute under rompa etter sex, slik at dosen ikke renner så lett ut igjen:-) Dessuten anbefaler jeg absolutt å ligge i ro lenge etterpå.

Lykke til!

Skrevet

Hei hønetuppa!

Takk for råd! Jeg vil så gjerne bli gravid igjen! Er du gravid? Har du prøvd dette med å ha bena høyt oppe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...