Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 når jeg ikke en gang klarer tanken på sex med gubben? Jeg har bare ikke lyst på han...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Gidder ikke være anonym,men må bare kommentere dette.. Det er jammen ikke rart der finnes utroskap når kona ikke vil ha sex med mannen. Klart det er noe feil da ja..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg føler det sånn jeg og. Hvorfor har du ikke lyst på han da?
Prexide - 19 februar:D Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 *enig med -*Dumle*- 12.05.07*
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har det på samme måte-så "godt" å høre at andre har det sånn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Klare nesten ikke at han tar på meg,føler nesten ubehag. Har jeg ikke følelser for han lengre-eller er det hormonene som driver ap med meg? HJELP!! Føler meg som et monster.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Føler det på samme måte jeg også. Jeg har vært utro 6 ganger så her er det klart noe galt med forholdet vårt. Men vi har liksom ikke klart å dra fra hverandre. Har vært sammen i 10 år og har ei datter som vi lever sammen for.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Er da ikke så rart at dama ikke klarer ha sex med mannen hvis han bare oppfører seg som en dritt for henne! Som her i huset!! Skal man virkelig stille opp i senga når man bare blir behandlet respektløst, og han prøver å provosere i ett sett!!?? Når du ligger i senga, så får du høre: ååå, du ligg der med jura ja!!?? Meninga man skal få lyst på mannen da????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå