Gå til innhold

Helt seriøst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt at mange mener det et flust av tulleinnlegg her, men dette er viktig or meg å få vite så setter stor pris på mange svar:-D

Er det noen som har erfaring med SM og graviditet?

Er nå i uke 16. Jeg og sambo har alltid hatt denne type sex, og for å være ærlig gir ikke "vanlig" sex meg stort...

Jeg tenker på ting som å virkelig klemme puppene hardt, er dette skadelig siden jeg skal amme senere?

Og andre SM ting, som å bli fiket til i ansiktet osv. farlig?

Og sist men ikke minst, dette er vel det som bekymrer meg mest:P

De sier jo man skal prate til babyen og gjerne synge for den. At ord man gjentar ofte , blir trygge ord.

Når vi har sex og sambo sier; Din kåte tøs til meg, (Vi har sex gjerne to ganger om dagen..) Og må innrømme jeg er redd at Kåte tøs skal bli trygge ord for babyen... Hehe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du kan ta det helt med ro, vi er nok ikke i samme "bransje" som dere, men det med en skikkelig klaps paa rompa har nok ikke skadet barnet vaart.

Og det med ord skader nok ikke heller, bare tenk paa naar man diskuterer alvorlig eller hisser hverandre negativt opp, eller har en skikkelig krangel .. tror nok ikke dette heller skader !

Hvis det skulle skade, saa maa man jo leve hver for seg, helst alene, langt fra stress og by-kjör, og ivertfall ikke jobbe ... osvosv

Nei jeg tror nok dere kan ta det helt med ro og kose dere som dere önsker saa lenge dere vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...