Gå til innhold

Jeg har lyst til å fri!! noen tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært artig å fridd på en litt original måte. Noen forslag?

Hvordan ville dere gjort det, eller hvordan ble dere fridd til?? Fridde dere selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble fridd til i famileselskap (min famile). Det var veldig hyggelig ! Og overraskende !!

Skrevet

Jeg fridde til kjæresten min i september i høst:) Lurte han med til Gøteborg uten at han visste at vi skulle dit, sov på gothia towers, det fine rett over gata til liseberg. Tok han med i en karusell som går på vann, "kaninresan", blant fine blomster, busker og masser av lys. (Ventet til det ble mørkt). Pariserhjulet var den opprinnelige planen, men i den vanngreia fikk vi være mer i fred fra folk:) Det var en skikkelig fin tur, og heldigvis(!!!) sa han ja:) :D

Du kan jo bestille billetter til Paris eller noe, er ikke så dyrt med f.eks norwegian, og sjekk hotell.no for overnattingsplass:) Dette var også en av planene mine, men typen har ikke pass, så det hadde blitt altfor lenge for meg å vente:P måtte bare få d gjort:D:)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Dersom han har noen spesielle interesser så bruk det kanskje.

Eks. dersom han er glad i fotball og dere skal på fotballkamp, ta kontakt med de som driver stadion og hør om du kan få fridd til han i pausen...

Mange måter å gå frem på, bare fantasien som setter grenser.

Min samboer hadde egentlig tenkt å fri på Sommarland i Bø. Der har de en scene som man kan gå på. Det ble ikke bra nok vær den dagen så vi endte opp på Indisk resturant hvor han gikk ned på kne :-)

Skrevet

Hei.

For tre år siden fridde jeg til min samboer, men er ennå ikke gift.

Vi er veldig forelsket ennå, men noe ekteskap ble det ikke ut av mitt frieri.

Grunnen er at han ikke er for ekteskap. Dvs han har vært helt bombesikker på at han aldri skulle gifte seg fra han var liten - skilsmissebarn. Han har hatt en oppfatning om at ekteskap = skilsmisse og dødt sexliv.

Etter å ha laget det romantsike frieriet er det klart jeg ble kjempe skuffet... Men samtidig forsto jeg min samboer. Det hører med til historien at jeg også fridde tidlig i forholdet. ( For tidlig)

I dag tre år senere har vi vært igjennom gode og litt mindre gode dager. Lært hverandre skikkelig å kjenne. Nå har samboeren min sagt flere ganger at jeg er den ensete kvinnen han har møtt i sitt liv, som han virkelig kunne tenkt seg å gifte seg med. Så her sitter jeg og venter...på en vakker dag - der HAN frir til meg :-)

Men tilbake til tips:

Hvis du er sikker på at han du vil fri til ønsker ektaskap kan du prøve dette.

Lag et digert hjerte av fakkelbokser i hagen, plassert slik at du ser det godt gjerne ovenfra. Med te lys kan du "skrive" navnet hans med bokstaver inne i hjertet.

Hold dette skjult for han. Gi han gjerne et brev der du ber han møte opp ved dette hjertet. Der kan han få en ny beskjed/brev om å møte deg i et rom fyllt av lys og erotisk stemning...

Kle deg i noe skikkelig sexy. Skriv på magen med kajal frieriet ditt.

Er han klar for ekteskap så er han garantert din innen kvelden er omme!

Lykke til!

Hilsen fra ei som er sammen med sin store kjærlighet, men som ikke fikk det resultatet hun håpet på den gang hun var i svermefasen ;-)

Men snart...snart...

Skrevet

He he, det med lysene og kajal var ikke så dumt nei. Tusen takk for mange fine tips.

Noen flere???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...