Gå til innhold

Jeg klarer ikke komme over bruddet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå ett år siden jeg og mannen gikk fra hverandre og jeg kommer ikke over det. Kjærlighetssorgen er like stor..

Har begynt på skole, flyttet tilbake til barndomskommunen og familie, tatt opp kontakten med gamle venner og blitt kjent med noen andre småbarnsforeldre.Jeg har god tilgang på barnevakt, jeg er mye sammen med venner og likevel føler jeg meg dønn ensom og ulykkelig.

Eksen og jeg har en god tone, han vil vi skal prøve igjen men jeg holder igjen. Til tross for den store sorgen jeg føler over at vi ikke er sammen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme over dette, jeg går til psykolog annenhver uke bare for å ha ett sted å ventilere og livet mitt er jo faktisk fullt av positive ting.Sønnen min er fantastisk og gir masse glede men jeg er likevel grunnleggende ulykkelig.

Er det noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koffor holder du tilbake om du tydelig er glad i han enda? Eller er du ikkje glad i han på den måten, men glad i det dere hadde?

Skrevet

Nei, det er ikke enkelt. Sitter med samme følelse her og, etter enda lengre tid... Men håper det vil gå over en gang. Det håper jeg det gjør for deg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...