Gjest Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Fredag smallt det i ryggen på jobb.. Og det har bare blitt værre.. Var hos legen nå, og han mente det var 2-3 muskler som var forstrukket på samme sted.. Jiha.. Siden jeg ikke kan ta noe tabletter, må jeg belage meg på enda 1-2 uker med ryggvondt Jaja, ser det positive i det.. Da får jeg kanskje gjort noe hjemme i dette kaoshuset.. Huff.. Oppussing tar mye plass.. Hehehe
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Huff så kjedelig! Vond rygg er jo det verste som fins - men "heldigvis" er det berre musklar og ikkje prolaps eller noko... Du får prøve og nyte sjukemeldinga litt då!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Det er kjedelig.. Vond rygg er noe dritt ja... :S Heldigvis ikke noe prolaps nei.. Uff, da hadde jeg fått dilla! Skal nok slappe av, og gjøre som legen anbefalte.. Nemlig og komme meg i stallen og drive litt med horsemannship til jeg ble varm og hesten sliten, SÅ tøye ut litt.. Kunne ha en positiv effekt!! Så i morgen skal jeg opp til gullet mitt
Lone35 =0) Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Hei Trine Leser at du ble sykemeldt i går. Huff da. Ja det skal ikke mye til når man er gravid. Jeg fikk også tilbake gamle ryggsmerter helt innpå julen da jeg vasket og ordnet som verst. Ikke akkurat godt nei. -Men tror du at du skal gjøre så mye hjemme med en ryggen da? Det blir ikke bedre av at du sliter deg ut hjemme vettu. God bedring i allefall, og lykke til i mårra. Tenk på at vi ligger og kikker på nurkene akurat samtidig. Snedig. Godbedringklem fra
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Hei og hopp! Usj, ja, det er kjedelig å være sykmeldt. Men samtidig litt godt, så kanskje jeg kommer meg litt ovenpå igjen ifht energi.. Har vært i stallen i dag og drevet litt dressur.. Ellers har jeg ikke gjort mye hjemme.. Blir nok ikke masse jeg gjør, men litt hver dag blir det.. Ferdig med all klesvasken, så den skal jeg ta ned seinere i kveld Blir så deilig og få vekk alt dette klesgreiene som henger oppe.. 5 maskiner med klær.. Urk.. Hehehe.. Men det må til!! Jepp! Ganske snedig at vi på samme tid i morgen ligger og kikker på bebisen! Hehe.. Gleder meg veldig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå