fru <3 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Lillebror er akkurat 8 mind. og åler seg frem, han står og gynger i krypestilling, kryper/skyver seg bakover, men har ikke fått "tekken" på krypinga enda. Men det blir nok tidsnok kryping, nå nyter jeg at han ikke kommertiloveraltienfart. =0) Mon tro hvor lenge det vil gå før "gyngeperioden" går over i "krypeperioden"...
Attpåklatten:-) Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hehe, kos deg med gyngingen du! Hannah begynte å krabbe og reise seg opp alene samme uke. Om to dager blir hun 9 mnd og står alene, og vil gjerne gå også. Men trenger en finger å holde seg i foreløpig da. Så her er det full fart, og en frøken som skal leve livet fullt ut og aller helst gjøre alt på en gang :-))
Reveenka Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Det er så artig når de gjør sånne små kvantesprang - plutselig har de tatt et stort steg opp og frem i utvikling! Gullet her reiste seg opp og sto ved bord/stoler da hun var drøyt 7 mnd(!), og jeg var sikker på at hun ville gå før hun var 10 mnd.... men det gjorde hun ikke... Men nå er det like før, for nå slipper hun seg for å gå to-tre skritt hvis hun får ånden over seg!
Gummelillan Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Drøyt 8 mnd her, men kun åling bakover og skyver rumpa opp og ned i et desperat forsøk på å bevege seg fremover også... ;-) Er nok litt treig, men er prematur da og har jo sånn sett litt å gå på (korrigert først 8 mnd i månedskiftet januar/febr). Og så har hun MYE kropp å bevege på også da ;-)))
Superlis Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Stor forskjell på sånne småtasser,min minste bumper seg frem over alt,reiser seg opp på knærne..elsker og undersøke alt han ikke har lov til,er 9mnd 11.januar. Men mellom gutten krøp da han var 6,5mnd,og de andre rundt 8mnd...(.knøttet mitt har også mye kropp og bevege på hehehe)
lifa og Eline Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Hei Her begynnte snuppa å krabbe når hun var 6,5 mnd. Hun begynte å krype/åle seg bakover noen dager før hun var 5 mnd. gikk forover 1,5 uke etterpå. Eline stod i krabbestilling i 6 uker før hun begynte å krabbe. 7 mnd. reiste hun seg opp og når hun var akkurat 8,5 mnd. begynte hun å trene på å stå alene. lillejulaften var hun akkurat fylt 10,5 mnd. tok hun sine første skritt alene, går ikke enda men i ettermiddag så det ut som gjennombruddet virkelig nærmer seg. kjempespennende. Vi har trodd hun ville gå når hun var 10 mnd. og nå er det bare 4 dager igjen så er hun 11. Kanskje hun klarer det??????? Er det ikke spennende når de klarer ting de ikke har gjort før, ser så tydelig at de blir større og mer uavhengige for hver ting de klarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå