Gå til innhold

Attpåklatten hvor er du???????????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alt er bra med deg!

klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HER!!!!!!!!!!!

Akkurat innom en liten tur nå.

Kjenner at jeg er veldig sliten om dagen..........ikke av julen, men av det siste året som har passert og alt vi har opplevd, ikke av de gode tingene, men av de vonde. Rar følelse å gå inn i et nytt år, der jeg vet jeg kommer til å miste søsteren min........i forfjor mistet venninnen min den lille tvillinggutten sin i drukning, mens jeg gikk gravid, blir ikke den store partystemningen av det. Og i julen har vi hatt det så fint og nært alle sammen, og jeg kan slappe litt av og boom så kjenner jeg at hele meg er fryktelig sliten nå...........så nå er det tungt å komme igang igjen.... Jeg har sovet masse, gått mange turer, spist god mat og vært med gode venner og familien, vært mye på kino og gjort fine ting......alikevel er jeg sliten istedetfor å få ny energi av det som det egentlig skulle bli.....Men, jeg vet at jeg må være litt tålmodig og heller holde meg i ro fremover....ikke stresse med noe mer enn det som er nødvendig....

Skrevet

mhm.... jeg tenker mye på deg og på det der... at du må gi deg tid til å være litt sliten - eller helt ufattelig sliten om du vil!Du står på for alle, og holder den gode stemningen i sjakk - ikke for å skjule sorgen men, for å holde liv i det levende... Det er en tung jobb og jeg er imponert over deg, og glad for at du får det til for deg, og for dem som i dette. Det er ikke rart du tappes, det tror jeg du ser, men du er god som gir deg selv litt tid til å slappe av litt, og til å få nye inntrykk av positive ting også...

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg Klatten, annet enn at jeg skjønner godt at dette er et vanskelig år for deg å tre inn i, men jeg heier og vi heier, og dem som står deg nær heier - både på deg og på familien din!

Selvom opplevelsen av og miste noen er uafttelig vond, og helt uforståelig for meg vil jeg si at jeg håper at du får et år fylt av glede så vel som sorg, og av latter så vel som tårer... for i deg bor det følelser av begge slag heldigvis - det er så flott å se!

Jeg ønsker deg ALT godt!!

klem fra

Skrevet

Det blir litt vakum "når gjestene har gått" og hverdagen begynner igjen. For dere som står midt oppe i vanskelige og tøffe ting så tror jeg dette "vakumet" blir ekstra sterkt.

Tenker mye på dere her inne som har det vanskelig.

Særlig på deg "Attpåklatten" siden du er den jeg har møtt "på orntli".

Håper søsteren din får fred i sin sjel før hun må gå av på endestasjonen.

Selv har jeg ikke mistet noen nærmere enn mine gamle besteforeldre, de var "mett av dage" og da blir alt så annerledes. Men <3 mannen mistet begge foreldrene sine da han var rundt 20 år. Han har hatt en gudegitt evne til å "leve videre". Selv om julen for hans del også innebærer savn og tårer.

Men jeg har hatt det vanskelig på andre måter, noe som jeg tror har gjort meg mer i stand til å forstå/ føle med andre som ikke har det lett.

Klemmer til "klatten" og alle dere andre fantastiske jenter!!

Skrevet

Takk du søte dritgrei.........

Skrevet

Ja, vi har alle fått utdelt vår porsjon, det har jeg aldri tvilt på, om enn med ulike innpakninger.........takk for tanker og klemmer.....

Skrevet

Når jeg leser hva jeg har skrevet i innlegget over så ser det ikke slik ut som jeg hadde tenkt. Huff.... =0/

Ville bare si at jeg tenker på dere!

Skrevet

:-)

Du er søt fru <3, det er lett å se hva du mener, nemlig gode ting, og det er jo det vi vil si alle sammen... gode ting til hverandre fordi alle opplever små og store eller bare ulike ting som må bearbeides og leves med, og da heier vi, og det har du gjort også!

:-)

Skrevet

Synes det var godt skrevet jeg fru<3 :-))

Skrevet

Tenker masse på deg og dine Klatten.. Stor go'klem fra meg!

Skrevet

Vill bare si at jeg synes du er et fantastisk flott menneske klatten:-). Er så gla for at ha blitt kjent med deg.Du er så enormt positiv, og er så flink til å se det positive i mennesker...

Det er lov å være sliten kjære deg. Du vet hva som venter.

Tok meg i her om dagen å være klagende og sur pga en bagatell. Dvs. Vi var så heldige at vi fikk vår lille niese på 13 år, med på vår familiereise i dk. Kjempekoselig.. Men i stedet for å nyte det at vi var så heldig, og få ha henne med, så klarte jeg i en kort stund, og irritere meg over at hennes mor ikke hadde sendt med henne lommepenger!!

Det jeg ville si... med dette....hvorfor er vi mennesker noen ganger så dumme at vi klarer å henge oss opp i bagateller? Vi blir jo ikke fattigere, men rikere ved å ha henne med....Jenta storkoset seg sammen med sin lille kusine...Det var små gullkorn for oss, henne og lille Thyra.

klemz

Skrevet

Takk du gode Ronja:-))

Jeg er også veldig glad for å ha blitt kjent med deg:-) Og skjønne Thyra selvsagt:-)))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...