Gå til innhold

Noen som har erfaringer med nettdating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært inne på et par kontaktsider på nettet og kunne godt tenkt meg å blitt kjent med noen der (og kanskje finne den rette8-)). Men er litt skeptisk også da. Lurer derfor på om noen har erfaringer, både positive og negative. Tar jo selvfølgelig mine forhåndsregler og ikke gir ut feks telefon nummer. Men hva med bilde? Håper noen kan komme med innspill 8-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi oi. nettdating har jeg vært borte i mange ganger ja. mange som treffes på denne måten, men sjelden. en ting er og snakke koselig på msn osv, men kjemi live som skal stemme.. ler høyt her nå hvor mange rare jeg har vært borte i...

må fortelle en historie.

snakket lenge med en på msn. etter noen mnd bare kom han, ringte først da. herregud han var så liten av vekst, rakk meg til puppa, og det første han gjorde var og slenge seg ned på sofaen med fjern kotrollen, og fortalte at han ikke kunne sitte ordentlig pga han hadde akkurat operert for HEMORIDER. hehe. trodde jeg hadde daua. greit at man må operere, men hadde da aldri fortalt det på en date. hehe..

men fått mange kompiser gjennom nett.

men siste stedet jeg sjekker for tiden...

Skrevet

Har profil på blinkl, og nettby, og hadde på ei anna side, q ett eller anna, er egentlig heilt greit, men vil alltid vere noen useriøse folk der som sjikanerer og plager!

Men er bare ignorere!

Har bilde på alle plassene :)

Skrevet

må også si. er jo ikke farlig og legge ut bilde, og etterhvert når dere får snakket så får du sikkert en følese på at du kan stole på og gi han nr ditt.

men du finner fort ut hvilken type det er ja.. er han ute etter sex bare så begynner de gjerne med og spørre hvilken bh str du bruker osv. da er det bare og klikke vekk.... men fins sikkert mange fine der ute....

lykke til... klem

Skrevet

Litt av en historie Andrea05 8-). Helt utrolig hvordan noen er ja. Men virker som det kan være en greit måte å treffe nye folk på da (selv om det tydligvis er litt av hvert der ute). Da hiver jeg meg ut i det......

Skrevet

eg hadde side på q500, synes det var greit.. men no tar de betaling der..

Skrevet

Ja, det var det eg meinte, hehe, sletta den da det begynte med betaling, men ellers så skreiv eg poster der med ett par veldig ok fyrer!

Skrevet

Må bare føye meg til i svarrekken her... Det er like mange ulike mennesker på nettet som ellers i samfunnet, noen man liker og andre man ikke liker, naturlig nok. Jeg har forsøkt Blink, SprayDate, Match og litt forskjellig, men til slutt fant jeg lykken på Finnenvenn :-) Vi skrev først der inne så over til msn og da vi møttes fikk vi alt bekreftet så nå har vi holdt sammen i tre måneder. Og håper på en like god fortsettelse framover

Skrevet

fant min på nettet jeg, og så flyttet han hele 60 mil for å være hos oss.. :)

Skrevet

De er sjeldent det de utgir seg for å være.... Det er dessverre min erfaring.

Har møtt mange, mange! De aller fleste er desperate menn, som er ute etter ett ligg.

Hallo! Ser og høres jeg ut som en som er ute etter ett ligg??? Nope!

Vær varsom, bruk gjerne bilde. Fortell så mye om deg selv som du mener den andre må vite i starten.

Jeg har møtt flere supre hvor kjemien har stemt på nett, men i virkeligheten fantes det ikke kjemi. Merker sånt med en gang jeg da..

Tar meg 2 min... hehe.

Skrevet

Har møtt mange fra nettet. Noen har det klaffa med, andre ikke. Å har fått noen gode venner derfra å. Det jeg pleier da er å først snakke med de på nettstedet å så snakke over msn en stund. Å når jeg har lyst til å møte den personen så utveksler vi nr å møtes. Ganske enkelt :)

Angående bilde så er det veldig vanlig å ha det i profilen på et nettsted.

Av alle de jeg har møtt på nettet så er det ikke vært noen ubehagelige situasjoner. Men nå har jeg møtt flest fra min egen by å det viser seg etter vi har tasta en stund at vi har mange felles kjente så da blir det lixom ikke så farlig å møte hverandre.

Jeg møter aldri folk fra langtvekkistaden, reiser ikke flere mil for å møte noen altså. Synes det er best å møtes her jeg bor, å at begge bor enten i byen her eller en av nabobyene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...