Mamman til Christiane Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Her er det melk kl 7. Leke. Grøt og melk kl 10 sover ca 2 timer. Brødskive og melk kl 13. Går tur eller drar og handler. (Kan sovne i bilen eller vogna) Middag og melk kl..16 sover 1 1/2 time ca. Leker og koser oss. Bader 18.30 grøt,melk og frukt kl 19. Natta.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 min er 7 mndr her forandres det litt hele tida.. Pupp 7 pupp9 opp grøt og mme 10 leke mer og kose trille tur fra 11-15tida liten lur i 12tida ca 1time hvis vi er hjemme mme 14tida evt frukt eller middag besøke folk eller leke hjemme og koser oss mme og frukt eller middag liker ikke middag så godt lenger....17 natta 18tida.. blitt litt surr etter nyttårsaften så har ikke sovna før 20tida pupp 2tida han får også litt pupp i mellom hvert måltid.. hvis han er tørst..
Sassy. Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Ikke særlig rutiner sånn sett..... Får mat med 3-4 timers mellomrom,grøt,mme,velling,skive,middag.... Sover mellom 1-3 timer i løpet av dagen Sover fra ca 21-06 om natta (da med 2-3 oppvåkninger,+ mat) Er 8.5 måned Liker ikke å kose. Skal bli underholdt og lekt med hele tiden Helst bært på (og ja,10 kg er tungt i lengden !)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Ser det er mange som mater fortsatt på natta. Er det vanlig enda? Har ikke gjort det siden hun var 2mnd... Kanskje derfor hun ikke er så stor?
Tibra Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Mini er 7 mnd og dagen vår er omtrent sånn (er egentlig endringer hele tida...): tidlig morrapupp kl 06, sover videre til alt mellom 0730 og 0900, tar en liten sup av puppen før vi står opp. Småtten ligger naken på badet, mens jeg dusjer + steller han etterpå. Ligger på gymmatta og leker fram til grøt i 11-tida. Leker litt til og får en skvett pupp før han sovner i 12-tida. Sover alt fra 30 min til 2 timer. Står opp, leker enten inne eller går tur. Er flink til å underholde seg selv med lekene sine, har blitt veldig glad i å rulle rundt å ligge på mage (endelig - har aldri likt mageleie før nå), kaver for å komme seg fram. Middag + frukt i 15-16-tida. Sovner i 16-tida og sover 30 min - 2 timer (sjeldent så lenge). Leker med pappa som er kommet hjem fra jobb, mens jeg lager middag. Leking og kos fram til kveldsgrøt kl 19. Bader annenhver dag etter grøten, ellers vanlig kveldstell. Nattapupp litt før 20, legges og sovner. Våkner alltid etter 1 time. Tar han opp av senga, trøster og prater litt i 5 min og sovner igjen. Sover noen ganger uten pupp til 06, men noen ganger er det nattpupp 1-2 ganger. Må legge til at vi koser oss masse deilige dager med en blid liten fyr, som er veldig lite krevende (en veldig postiv overraskelse ettersom de 3 første månedene var slitsomme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå