miaminmia Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Ringte til tingretten for å få booket dato. 11 august:) Der fikk jeg besked om at de ikke satt av noe dato til meg før jeg hadde sendt inn prøvingsattesten. Problemet er at den er jo bare gyldig i 4 mnd. så den kan ikke sendes inn før i april. Skal jeg da vente med planleggingen helt til april?? det går jo ikke. Men kan jo ikke booke noe lokale eller ordne med innbydelser eller noe før jeg er sikker på at jeg får den datoen.Hva gjør dere? Hjelp...........
miaminmia Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2007 er det bare jeg som har dette problemet??
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Er jo ingen andre som får bestilt før tidligst 4mnd før heller da??? Så hvis dere skynder dere når d er 4mnd så får dere jo sikkert den datoen. Har aldri hørt den regelen jeg, Vi har booket sjømannskirken i København og det var ikke noe problem selv om d var 6mnd til. Presten der nevnte ikke prøvningsattestene engang...
SommerBris Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Hei... Hmmm det var rart. Kanskje det er forskjell på tingrett og kirke. Bestilte kirke idag og fikk beskjed om at de må ha prøvingsattesten innen 4mnd før bryllupet... Men datoen hos kirken den er satt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå