Andrea05 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 hei på deg du fine jenta!!! må bare si deg en ting jeg. du er så utroligggg fin til og skrive innlegg, og de innlegga du skriver er så fine, du er utrolig flink til og skrive trøstende ord og muntre opp alle, så skriver du så veldig bra. selv om du har en dritt dag noen ganger så er du der, klarer ikke skrive noe positivt eller skrive noe når jeg har det sånn. du virker som ei jente som bryr deg om dine og oss her inne som er rundt deg. tre røde roser til deg.... du er unik. men er også flere her inne som er det, men spesielt du.. godt nytt år og stor klem
SK&Maylen Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Å tusen takk, no vart eg bare skikkelig glad! Tårer i auga og alt her! Skal spare på dette innlegget eg Godt nyttår og klem til deg og
mamma20! Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 eg er mye innpå å leser og dette kan eg virkelig skrive under på
Andrea05 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 du fortjente den jenta mi!!!! men ikke gråt da.. hi hi
SK&Maylen Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Dåke er alt for snill Er bare godtårer, så det er vel lov
m@mm@mia Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 absolutt fortjent litt ros.. hehe så eg skrev under eg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå