Gå til innhold

Alene i forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan han ikke bare snakke med meg da?

Han tror vi har det veldig bra han så han gidder ikke snakke om ting. Men vi har det ikke helt bra, for jeg føler meg litt alene. Innimellom tenker jeg at jeg godt kunne vært alenemor isteden.

Jeg vil på samlivskurs, men det er han ikke interessert i. Så når jeg skal på HS neste uke skal jeg melde oss på og bare gi han beskjed om at vi ksal bort da og da.

Hna er så utrolig bortskjemt og gjør ingenting hjemme. Om jeg spør om han kan ta ut av tørketrommelen kikker han oppgitt på meg og sier at det er min jobb og han vet ikke hvor klærne skal. Om han bretter sammen tar han kun sine egne klær, ikke mine eller bebisen vår sine.

Hva skal jeg gjøre, el hvordan skal jeg gjøre for at ting skal bli bedre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det koker i meg når jeg leser innlegget ditt. Han må jo være som å prate til veggen!!!! Er det ingenting du sier som han tar alvorlig? Han mangler respekt for deg det er helt tydelig. Ville tatt opp kampen jeg... Lykke til=)

Skrevet

Ring mamma`n hans og fortell hvordan han oppfører seg og spør om hun er stolt!!!!! Og om hun kan komme og overta jobben for deg, for han trenger tydeligvis en mor!!!!

Og samtidig spør du han om dette er verdier han mener er gunstig å overføre til barnet deres.

Du har tydeligvis vist at du klarer deg helt fint uten, så jeg tror hvis jeg var deg at jeg hadde driti i å gjøre ting for han... La han gjøre ting selv! Vaske klærne sine, ta oppvasken, lage mat osv...

Lykke til (blei ca 1000000 provosert jeg nå!!!!)!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg føler det likedan, problemet er at jeg er den vordende pappaen.

Skrevet

"Jeg føler det likedan, problemet er at jeg er den vordende pappaen."

ohh shitt xD

men, jeg var "litt" lat i starten jeg også(terminen er ikke før neste mnd da men), men etter en god tilsnakk begynner jeg og bli bedre:D bare prøv;D var faktisk ikke så stress og vaske opp:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...