Gå til innhold

Første dag på jobb etter ferien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg vil ha PERMISJON!!!

Sitter og tenker hvordan jeg skal planlegge mine ferieuker.

Greit å ta ferie tidlig på året og sommeren i tilfelle lykken er med meg og det kommer ett nurk mellom sept og des.

Flere som tenker sånn???

Er heller ikke den aller morsomste jobben (kommer ikke til å bli i dette firmaet i 10 år for å si det sånn).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg stod på badet i morges tenkte jeg, æsj...skulle ønske jeg hadde permisjon så jeg kunne være hjemme med en liten en i stede :o)

Og så er det så kjedelig når tante rød er på besøk også...sitter bare her og prøver å få tiden til å gå...kjeder meg litt idag jeg og.

Skrevet

Ja, det hadde vært så kos... Gleder meg til den dagen jeg kan det....

TR er noe dritt, håper den holder seg lllaaangt unna i 07..

Skrevet

Heisann!

Greit å være tilbake på jobb, men det var direkte vondt å stå opp i dag!

Håper vi er ute i fødselsperm neste jul:)

Skrevet

Hmmm.. Tenk så mye koseligere det blir i jula da!!!

Vi har så god tid og kan slappe av innimellom (bake)slagene:)

Og trille tur...

Og bytte bleie:)

Og synde lille petter edderkopp...

Skrevet

Jeg trives egentlig i jobben, men i dag, hadde jeg mest lyst til å brekke et bein eller noe, så jeg kunne bli hjemme..... Hmmmpfff... Jeg gleder meg skikkelig til å ha perm!

Skrevet

Ja, satser hardt på at vi er i permisjon neste jul. Helledussen det hadde vært kos.

Vurderte den der med å brekke et bein i dag jeg og...men har heldigvis ferie igjen snart. Og da blir det bare prøving...hver dag!!!

Skrevet

Det hadde jo egentlig ikke hjulpet noe å brekke beinet heller, vøtt, for jeg er jo advokatsekretær, og sitter jo på r... hele dagen....

Og da hadde jeg ikke fått trent, og da blir jeg ihvertfall i dårlig humør!!!

Skrevet

Forferdelig å stå opp i dag! Altfor trøtt, altfor mett, altfor KOSEhumør!

Og mye å gjøre på jobb ettersom jeg for første gang siden studier har hatt fri hele jula. Så skal jo egentlig ikke klage...

Rart det der... Ca. 1/2 år til sommerferie, men likevel tenker jeg mest på at til neste år på denne tiden, ja da altså, da er jeg i permisjonshimmelen! Basta!

(Da er jeg også altfor trøtt, altfor mett, altfor kosehumør og ALT for den lille :))

Den må bare sitte først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...