Gå til innhold

Konsert 7. januar... :-)


dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Vi skal ha godpelkonsert i Bærum på søndag... vi møtes jo i hytt og pine til mat og morro, så hvis dere vil komme på kosert er dere hjertelig velkomne til det altså!

 

Vi er ei gruppe på fire som synger tre jenter og en ung mann, pluss piano.

 

men nå må jeg vel si no tull sånn på slutten sånn at det ikke blir teit at jeg har sagt ifra til dere her inne.... oi oi oi oi oi...... jaja..... fin konsert i alle fall.... god jul ... og har dere hørt om mannen som var så tynn at han bare hadde en stripe i pysjamasen?

 

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når og hvor sier nå jeg da!???? Alltid hatt lyst til å dra på godpelkosert ;-) He, he. Nei, da. Erter bare litt altså, men å dra på gospelkonsert gjør jeg gjerne. Tipper jeg rett i at det er i Snarøya kirke...? Men klokkeslett da????

 

Skal i familiebursdag på ettermiddagen, men krysse, krysse for at det er på kvelden når ungene er i seng...? Og når hadde du tenkt å fortelle oss at du er en liten sangful da dritgrei? Med både karomamma og deg - da har vi vel snart et eget modenmammakor da ;-)))))

 

Nyttårsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kl 19.00.......

 

he he

 

Hva skal jeg si da.... jeg er ikke så god på reklame... men jeg elsker å synge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve så godt jeg kan å stille. Har veldig lyst men gummismannen pleier å trene kl 20 på søndag kveld, så det spørs om jeg får det til.. Hm.. Tror jeg må sette inn vær supersnill sambo allerede i dag slik at jeg rett og slett bare MÅ "få lov" til å dra... ;-)))) Har veldig lyst til å høre deg synge jeg da! Tror du er flink!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahahahhahahha..... hvordan kan man tro det da?

 

 

du er søt altså!

sett inn støtet nå gummis, så kan du bli med på konsert, det hadde vært koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR KJEMPELYST!!!!!

Skal se om jeg får det til:-))))

 

Har lyst til både å treffe deg og gi deg en klem, samt sitte og danse med når dere synger;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, håper du så at jeg skrev SITTE og danse;-)) Har altså ikke tenkt å danse salsa i midtgangen, selv om det måtte ha vært utrolig morsomt;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte du nå meldte deg frivillig til sakraldans på alteret.... det hadde vært stas!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall til Snarøya Kirke den 7. Vil ikke gå glipp av det for alt i verden. *smiler*

Så Gummis... Sleng deg med sammen med meg du???

 

Klatten....vi kan jo digge gospel sammen vi... Og heie på dritgrei som er veldig flink til å synge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har klokketro på at dritgrei er dritflink jeg da ;-) Må tenke ut en lur plan som får min kjære til å oppgi treninga med gutta... Spørs hvordan det går, men LYSTEN er der i allfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempelyst, så jeg skal gjøre alt det som står i min makt for å få det til (selv om det ikke føles som om det er svært mye om dagen;-)

 

But I will try trallalalaaaaa Hallelujah!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres gøy ut!!! Og jeg er sikker på at både du dritgreie og de andre er kjempeflinke (leste litt på nettet om dere) - stilig!!!!

 

Men... som sagt så skal kjæresten min jobbe hele helgen. Jeg har prøvd to barnevakter, men ingen av dem kunne. Arbeider videre med saken, det hadde vært kjempemoro å gå på konsert!

 

Og ikke minst hvis Klatten skal danse i midtgangen! Da blir det liv - rai rai!! Synes jeg ser de streite bæringene som kommer i finstasen for å høre sober gospelmusikk og plutselig hopper det frem ei gærn dame fra Moss og setter i gang. Hi hi hi hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehe...........for noen forventninger man får på seg kun utifra en liten kommentar;-)))

 

Men, aldri si aldri..............er jo litt ut av meg sjæl om dagen, kanskje jeg får ånden over meg og tar fullstendig av............hehehe.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ikke noe i veien med fantasien vår, vettu :)

 

And I... have... the time of my life....

And I owe it all to you....oh oh oh oh oh oh...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dritgrei!!!

Lykke til i morra kveld - det blir sikkert kjempebra!! Synd jeg ikke får hørt på, men håper det kommer flere muligheter :) Enten med deg eller kanskje med koret ditt??

 

Du er sikkert på Østlandet allerede, men i hvert fall: Lykke til!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...