Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 meg og sambo har sliti litt i forholdet de siste ukene, ikke krangla mye eller slikt, bare at ting ikke har stemt helt liksom og begge to har vel tenkt at dette gidder vi ikke mere men utsatt å ta det opp pga julen og slikt. sambo ble den første til å ta det opp, og mente kanskje vi burde være litt fra hverandre for å få løst ting, jeg var til dels enig men sa at vi har ikke all verdens tid i og med jeg har termin om 2mnd og helst vil ha ting i orden rundt meg til da. jeg mener det er bedre vi evt skilles som venner nå enn uvenner seinere om det skal være slik. vi har ikke noe problem me hverandre men ting har vel bare gått litt i stå for oss begge. jeg begynte å forberede meg på å flytte, og da blei han bare mere og mere stille, og sa han ønska å få dette til å fungere, men at det kanskje blei lettere me litt avstand. mitt svar på det var at enten måtte vi gjøre noe med det mens det enda gikk, men at hvis jeg flyttet for meg selv nå blei det nok ikke noe mere me oss fordi jeg orker ikke ha det slik, me fram og tilbake, men er avhengig å ha trygghet rundt meg, og vite at sambo min og har det bra...virka som om det gikk innpå han og at han skjønte det... huff blei langt og rotete detta her og er litt frustrert... tenkte å reise å være hos mamman min noen dager og så får vi se hva vi finner ut av... er veldig veldig glad i sambo min, han er en herlig mann, han bare surrer så fælt til tider me hodet sitt..
Da HarViTreUnger Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Skjønner godt at du søker ro og forutsigbarhet nå som du snart skal ha barn. Hvis jeg var dere ville jeg ha søkt profesjonell hjelp. Det er ikke lett å finne tid og krefter til kjærligheten og tosomheten under graviditet og småbarnsperioden. Jeg synes derfor alltid at det er relevant å spørre seg selv om probleme oppsto i forbindelse med familieforøkelsen eller om symptomene var der fra før. Uansett er det verdt et forsøk om du fortsatt er glad i han. Sikkert greit at du tar deg en tur bort og tenker deg litt om før du gjør noe så drastisk som å flytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå