Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 jeg er 185,90 23 år har sambo og 2 barn, lever et liv "uten" sex. må prøve å temme mine lyster! krav til deg: du SKAL ikke si noe til noen om noe! mao FULL DISKRESJON. ha lyst hele tiden=) ha sambo/ være gift. så vi slipper alt dette med følelser. kan evt ha litt nettsex/msn sex først for å bli "kjent" med hverandre=) trenger ikke at de som er i mot dette svarer TAKK
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Ha! Deg har jeg hatt sex med en gang........;-) Det var tydeligvis siste gang......
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 du er ynkelig. spør heller deg selv hva du skal gjøre for p få et bedre kjæresteforhold. Du er tydligvis ikke noe særlig til kar. sier det igjen YNKELIG
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Hahahaha...den var sannelig god. Godt med litt humor i hverdagen!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Høres spennende ut, men jeg er 10 år eldre enn deg. hvis det ikke skremmer deg er jeg kåt, gift og klar!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 hvordan i all verden kan du tenke slik???? kanskje det er en grunn til at samboeren din ikke vil ha sex med deg??! og kanskje du burde tenke på barna dine åsså?! tenk om du skulle gjøre sambo gravid med et barn som kanskje kan ha alle verdens kjønnssykdommer??! egoistiske JÆVEL!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 dama di vil vel ikke ha sex med deg for at du SUUUUUUUUGER i sengen,haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå