unnl Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Noen som il gi meg 10 positive ting med å være aleneforelder? Trenger det idag:D
SK&Maylen Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Vi trenger ikkje tenke på andre enn oss sjøl Vi trenger ikkje bli enig eller uenig emd en annen part om oppdragelse Vi får all oppmerksomheten fra ungen vår Vi blir sterkere og stoler mer på oss sjøl, rett og slett for at vi må det! Klarer ikkje tenke eg.. hehe
unnl Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 hehe... får håpe noen følger opp i morgen tidlig:) Jeg kommer på en ting selv og da: Slipper å irritere meg over en samboer som ikke løfter en finger for å hjelpe til... (gjelder jo ikke alle da)
SK&Maylen Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Hehe, ja har veninner som irritere seg på det der
unnl Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 hehe, det var det store irritasjonsmomentet (eller, et av de) i mitt samboerforhold også ja... Slipper det nå da:)
camilla^ Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Bare meg og barna å ta hensyntil i forhold til mat, om hva vi skal ha og liker. Ikke enda en til som sier han ikke liker. Doen er ikke så mye okkupert. Mindre klesvask Slippe "jeg er så sliten etter jobben, at jeg må sløven forran pcn idag..."
unnl Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 Takk!=) Dette hjelper=) Det er bare og kom med mer, hihi=)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 du kan reise hvor man selv vil, ikke noe krangling ikke så mye rot, du kan ha hjemmet slik du ønsker det selv mindre klesvask man kan bruke 100% av tiden til å være med det mest dyrbare i verden,helt aleine.. trenger ikke å dele..(ikke jeg hvertfall)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 ikke vanskelig!!! 1.slippe sure grinete mannfolk 2. slipe og ta hensyn og middagen skal være klar til kl 16 presis. 3. kan lage middag til barna og de spiser og jeg kan spise når jeg vil 4. slipe vaske de sure trusene dems 5. slippe mas om sex. bare ta fram leke saken når jeg vil hi hi 6. slippe og spørre om jeg Kan gå ut 7.ha all oppmerksomhet fra barna 8 jeg som bestemmer over barna. 9. slippe høre alt det gale vi gjør 10. kan lese på senga 11. kan bruke kveldene til hva jeg vil 12. istedfor og vaske på dag tid kan jeg gjøre det på kvelden natten 13. bestemme over mitt eget hjem 14. ingen andre enn meg har nøkkel. 15. kjøpe meg en genser uten og si den var på salg.. kunne kommet med masse mer
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Hører mange som er i forhold klage over at når det endelig er barnefri, må man bruke tid på å pleie forholdet til en som egentlig ikke forstår noe som helst. Når jeg har barnefri kan jeg bruke tida på meg selv!!
SK&Maylen Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 En ting til som er positiv, var at vi kunne sitte og "tyte" klokka 5 på natta
SK&Maylen Skrevet 2. januar 2007 #13 Skrevet 2. januar 2007 Eg er overalt!!! hehe, neida, er her og skravle som regel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå