Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det går bra med deg.. har tenkt så masse på deg idag

Klem til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig;) Selv om det kanske ikke er så bra for din egen del...;(

Jeg har det i allefall sånn, at jeg tar triste ting så altfor lett innpå meg, og humøret preges veldig ofte. Er blitt så forbaska følsom og sentimental etter at jeg ble mor. Om jeg f.eks leser om eller tenker på overgrep (særlig mot veeldig små barn) så får jeg det så sinnsykt vondt selv, føler liksom smerten til folk noen ganger. Bare det at en tigger som ser helt rasert ut sitter på gata og tigger, gosj, så vondt det blir. Brukte faktisk opp alle pengene på forrige ferietur på tiggere, en mann fikk hele 700 kr alene. Uttrykket hans varmet meg sånn, men det var fortsatt fælt å tenke på i ettertid.

Men nå kan ikke min historie sammenlignes med sånne ting da;)

Bra og bra... bedre i allefall. Så får jeg se hvordan det går, tar en dag av gangen. Sønnen min lå borte forrige natt, og det blir verst når han er borte, da går det med mere tid til å tenke. Nå er han jo hjemme igjen, og jeg klarer å ta meg sammen litt.

Klemmer tilbake, og tusen takk for for tankene;)))

Skrevet

Godt å høre, blir ofte sånn, når man får tid for seg sjøl, så kommer tankene sigende!!

Eg og er blitt sånn etter eg vart mamma, men det gjelder mest andre barn, ikkje tiggere og sånne ting..

Ser jo nesten ikkje nyheter lenger, og blir dårlig av filmer der ting går utover unger.. er nesten litt irriterande, men det sier jo bare kor glad vi er i de små, og klare å sette oss inn i andres følelser for det samme :)

Du får gaule ut om du trenger lette hjertet, eg hører fint etter! Og skjønner deler av det du går gjennom!

Pluss, at har det litt dritt sjøl om dagen, så da er det faktisk godt å kunne tenke på andre!! =)

Klem klem

Skrevet

Og eg skal love deg, som du sier i den andre tråden, at fikser du opp deg sjøl på utsida, så føler du deg faktisk bedre på innsida!

Er merkelig, men shopping, hudpleie og frisør er terapi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...