Dream Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 ønsker jeg dere alle! Julen for oss druknet litt i fødsel av barnebarnet - barselbesøk - alle hadde jo fri nå i høytiden. Flytting for sønnen min hjem hit igjen og omrokkering i huset for å få gjort fri et rom til han. Så jeg har endelig klart å gå ned et par kilo i vekt i jula - har rett og slett vært altfor travelt her til å sitte ned og kose seg. Det er så deilig å ha sønnen min hjemme igjen etter 4 år hos faren. NÅ føles hjertet mitt helt og jeg har fullt hus igjen. Barnebarnet mitt (14 dager) la på seg 300 gr på 1 1/2 uke, så datter`n min har nok fløte i puppen - akkurat som Pusken.Han har fått dobbelthake og ringer rundt håndleddene i jula. De smilte litt på helsestasjonen når attpåklatten min og barnebarnet mitt lå side om side på helsestasjonen for å veie seg den 29.des. Vi ler vi også. Jeg kaller meg mamma og bestemor om hverandre, så her går det litt i surr i titlene om dagen. Minste prinsen her sover 5-6 timer i strekk og må vekkes for å få mat, i motsetning til sin lille onkel som nå akkurat har passert 7 kilo. Minsten er utrolig søt, rolig og bare snill, og jeg gleder meg til å få vist ham til dere jentene. Sov godt og ha en fin uke alle sammen
Superlis Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Det høres ut som du har det fint men travelt ja! Kan bare tenke meg hvor deilig det må være og få hjem igjen gutten sin!! Også småbarnsmor og bestemor..gratulerer så masse:) Ha en super uke du og!!
Maud Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Selv om det kanskje har vært en litt uvanlig jul, høres den helt perfekt ut. Både få hjem sønnen og bli bestemor, det må være flott. Gratulerer igjen med både barnebarn og hjemflyttet sønn og godt nyttår til deg også.
Attpåklatten:-) Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Takk for det og godt nytt år til alle dere også! Så deilig med helt hjerte og en hel sirkel igjen Dream!!! Gleder oss til å treffe han nye prinsen også - tenk så rart at du er mormor også nå.......du som er bare ungjenta...;-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Sååååå hyggelig å høre! Gratulerer med både det ene og andre og godt nyttår på en gang!!!!
Velve Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Dette er en koselig historie! Koooos dere. Gleder meg til å se våre poder sammen igjen. " Min" har blitt kjempestor med 4 tenner oppe og 3-4 tenner nede. Han er såååå søt når han smiler!
Babyonboard ;-) Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår til dere også ;-) Jojo og jeg gleder oss kjempemasse til å treffe dere igjen!
Dream Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2007 Takk for koselige hilsner!! Så godt å høre fra dere igjen - både nye og gamle. Nå ligger sønnen min og barnebarnet i sofaen og koser seg - en stor og en liten gutt. Hjertet mitt vokser! Tenk at Velves lille har fått så mange tenner - så moro. Det skal bli gøy ja å se podene samlet igjen. Min lille "onkel E". har begynt å stå på alle fire i jula - han er blitt SÅ stor nå.
Babyonboard ;-) Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Nå altså.... Skal ALLE komme seg opp på alle fire eller begge to FØR Jojo??? ;-)))) Hun ligger fortsatt og løfter på rumpa men ikke noe mer!!! hihihihihi
Ronja65 Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Godt nytt år selv... mamma... bestemor:-) Åhh, så koselig å høre at alt er bare bra med dere alle sammen.... Kos dere videre:-)
Ronja65 Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Skrev dette lit lengre ned... men fikk sån lyst å skrive det igjen:-) Så koselig at Even og hans lille. Hva blir det nå da?:-) Onkelbarn?? Har det fint...Det er nesten lit trist at babytiden er så kort, så du er jo heldig, som får den på nytt og denne gangen med en soveprins....:-) Så vi sees nok snart:-). Gleder meg til å møte "gutta" med mødre så klart:-)). Tenk nå har du en heeel familie. Heldigrisen:-)))
Karomamma Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 Godt nytt år!! Så herlig med lille barnebarnet, du er heldig Jeg kan ikke la være på å tenke at jeg kanskje blir bestemor ved 80 hvis Karosnuppa er like treg som meg.... Håper nesten heller hun er litt tidlig ute så vi kan kose oss sånn som dere
♥Snulder Skrevet 3. januar 2007 #13 Skrevet 3. januar 2007 Godt nytt år! Mye spennende skjedde på tampen av året! Og mye morsomt kommer til å skje dette året med to små!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå