turbomamma til 3 Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 er blandt annet at jeg skal begynne å være mer aktiv her inne. Er stadig inne og leser og følger med, men har ikke bidratt. Litt om meg. Jeg er 38 år, samboer og bor i Oppegård kommune (Follo). Har 3 gutter med samboeren min, den minste er 3 1/2 måned pluss. Vi snakkes - og godt nytt år til dere alle
Superlis Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår til deg til deg og! Koslig hvis du har lyst til å henge her og skrive litt her med oss:)
dritgrei hei hei! Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 godt nytt år til deg også! velkommen skal du være! Et bra nyttårsforsett i grunnen , men jeg kan ikke følge deg på det, for da blir det ikke tid til noe annet.... jeg er her jo døgnet rundt alerede... :-) Men det er som du sikkert vet koselig her, så nå kan du glede deg!
Maud Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Det var et godt nyttårsforsett! Hyggelig med nye nick her inne. Velkommen som aktiv bruker :-D
Karomamma Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Velkommen til oss!! Her er det fint å være, skjønner du! Alle er enige om at det har vært et fint år. Tror jeg tralalala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå