fikk prins 11.01.07 Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 hei..har bare byttet fra venterprins 10.01.Høygravid til venterprins 10.01 Fødeklar................................. føler meg såååååååååååå fødeklar og lei nå....flere som er det nå tenker jeg-.................. Mens termin på onsdag og UL termin den 10.januar...hmm..ni dager igjen da....kan vel egentlig skje når som helst da...hmm..offameg...slitsomt å vente sånn...................
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Skjønner deg godt jeg Er faktisk ikke blitt særlig lei enda... til tross for alt styret som har vært i det siste. (termin 8.jan). Men jeg kommer til å være HELT sikker på at fødselen er GODT igang før jeg drar til noe sykehus igjen, det er sikkert! Så her sitter jeg da, slimproppen gikk i ettermiddag, jeg har vondt i magen og ryggen, det kommer i jevne tak, men jeg tør liksom ikke stole på at noe er på gang... så det jeg skal gjøre er å slå av pc'n, ta en lang, varm, god dusj og rett og slett legge meg og sove litt Prøve i hvert fall
fikk prins 11.01.07 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 Det hørtes ikke dumt ut Ka-ping...lucky you som har en slimpropp som har gått... Uansett...nevnt i den andre tråden din...har hørt at når slimproppen går er fødselen nært forestående...dvs..innen et døgn etter at den gikk... må jo da si...masse lykke til skulle det inntreffe iløpet av natten... jeg gleder meg til oppdateringen...hihi.. Håper alt går bra iallefall...lykke til!!! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå