Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Jenta mi vokser veldig fort og er blitt veldig tung og stor, har på følelsen av at dette bare kommer til å fortsette i rekordfart. Så jeg lurer på om jeg kan kjøpe bilstol fra 15kilo og oppover nå? Hoppe over den som er fra 9-18 kilo? Hun veier nå 9 kilo/6mnd. Bilstolen hun har nå skal vare/være til 13 kilo, men den går ikke lenger, for trangt på skuldrene stakkar
Zupermam Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Ja hva er det med disse bilstol-produsentene? Gutten min er 8.5 kg nå, og 65 cm lang. Har en maxi cosi stol som skal vare opp til 13 kg. Han sitter med krøkete ben, og går akkurat nedi stolen med vinterjakke på... det barnet som veier 13 kg bør være tynt og naken om det skal få plass, sier jeg bare!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 hi hi ja så du tror jeg kan hoppe rett på den bilstolen fra 15kilo? for jeg har funnet en hvor det går ann å regulere både bredden og høyden. På de mellomste bilstolene, ja der vil hun få samme problemet med skuldrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå