Gå til innhold

sparkebukse str.80-86?

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det til gutt?? finner ingen plasser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leter selv og finner ingenting i butikkene. De lager ikke klær for barn lenger,men for små voksne. Vi har vært så heldig å arve en sekk med klær fra broren min som er født på 90-tallet, her er det mange sparkebukser og heldresser. Joggebukser er et godt alternativ,syns jeg.

Skrevet

så heldig du er:) eg har leitet meg i hel no..synes ikke noe om klærne for babyer lenger.. og hvertfall ikke de med dødningshoder...fysj..

Skrevet

Tror ikkje du finner sparkebukse for større enn 62, desverre!

Skrevet

nei.. og det er litt synd. syns de burde hvertfall hatt bukser med fot i til str.80

Skrevet

Eg bruker masse strømpebukser eg, når vi er heime har ho på seg det og body ogkanskje en genser, syns det funker helt fint! :)

Skrevet

ja det er stort sett det eg og bruker..bare ull da:) eg har alt undertøy i ull.. og det er jo ganske varmt og godt:)

Skrevet

Det er det, vi fyrer så grådig heime, at det alltid er varmt vi, så er ingen problem der heller! Syns de er greie de strømpebuksene med antiskli, men det finnes jo nesten ingen plass!

Skrevet

du er heldig som har ve ovn da:) eg hadde det i den forrige leiligheten men ikke i denne som vi bor i nå! eg finner heller ikke de strømpebuksene med antiskli på.. tenkte kanskje de var grei å gå med inne.. han er så ustødig...føler at butikkene vil at vi skal kle ungene opp som tøffe gutter når de er søte små babyer..

Skrevet

De har på sparkjøp, sånne strømpebukser, er bare der eg har funne, og på nett, men på nett koste de en formue!!!

Ja, er veldig greit med vedovn, men skal jammen mye til for å få varme der likevel, trekker som bare det!

Blir sånn, voksenmote er ofte babymote.. men de burde selge begge deler, så kan foreldrene velge, da har man muligheten jaffal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...