Lauras1978 Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hei Sniker meg inn fra 2.tri med et spørsmål jeg... Jeg har hatt litt småblødninger i helga (uke 12), og skulle normalt hatt mensen da. Har hørt at det er vanlig, noen andre som også har hørt det, lest det, elle opplevd det selv?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Hei Jeg hadde blødninger når jeg skulle ha hatt mens første gang og igjen ved ca. uke 12. Alt var i orden :-)
kokosbolle Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Heisann! Jeg hadde blødninger de to første gangene jeg skulle hatt mensen, og alt gikk bra! Lykke til!
Lauras1978 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk for svar begge to, men det endte dessverre i MA for meg. Lover å komme sterkere tilbake, og det så fort som mulig!!!!
27år nr.4 Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Huff, det var trist å lese. Vet hvordan du har det. Jeg begynte selv å blö litt i uke tolv i mitt förste svangerskap og det endet i MA for meg også. Ta godt vare på deg selv nå *klemme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå