Gå til innhold

Hvordan lukter det fra underlivet deres nå? *flaut*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det lukter "vondt" fra underlivet mitt nå når jeg er gravid. Har ikke noe særlig til utflod, men syns allikevel at det er en stram "salmiakk" lukt fra trusene mine.... Har ikke sopp eller andre infeksjoner som jeg vet om..

Skifter truse ett par ganger om dagen, for syns det lukter selv om jeg har truseinnlegg..... Er det normalt. Føler at alle kjenner lukta, men det er nok bare jeg som merker det..

Velger anonymknappen jeg, da jeg syns det er litt flaut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lukter litt mer litt fortere enn ellers, det gjør det. Men ikke vondt. I forrige svangerskap var det en ubehagelig lukt i starten, og det viste seg å være en soppinfeksjon uten at jeg kjente noe til den. Fikk den behandlet, så ble det bra.

Skrevet

hmm...høres ut som en liten soppinnfeksjon ja...har vært gravid to ganger, begge gangene fikk jg det. Legen sa til mg at det er normalt å få denne soppinnfeksjonen når man er gravid.

Eller hvis det er Veeeldig stram lukt, er det ubalanse i underlivet ditt...det kan komme av du har brukt annet enn Asan eller Dr.greve...Det har ikke noe med urenslighet å gjøre!!

:) Det går bra, gå til doktoren og snakk med han. Hvis du tror d kan være sopp er d bare å prøve Canesten, så ser du om det hjelper.

Hilsen Mg =)

Skrevet

Tror dette også kan komme av at man lekker litt urin etter at alt begynner å bli litt slappere nedentil..

Absolutt ikke sikkert at det må være sopp..

Bruker man ikke normalt å klø en del i tillegg når man får sopp?..

Skrevet

Det lukter som om jeg ikke gjør annet enn å ha sex.. Altså sterkere enn før.

Skrevet

Høres ut som om du kan lekke litt ja, for i urinen er det amoniakk, og det er jo det som lukter av salmiakken:) Du får drive med knipeøvelser og se om det hjelper:)

Skrevet

Nei, Gardnerella-infeksjon klør som regel ikke i det hele tatt. Ganske risikabelt å gå etter kun det symptomet. Sopp pleier å lukte, og forårsake utflod, og av og til svi/klø, kommer an på hvilken type sopp det er, og hvor lenge en har gått med det. Urinlekkasje lukter ikke salimiakk, men kan derimot lukte ammoniakk, men da har en virkelig ikke skifta truse to ganger om dagen ! (; Ville tatt en tur til legen, jeg, det høres umiskjennelig ut som sopp.

Skrevet

Her hos meg er alt som før..har nettopp hatt sopp,men ikke noen ekstra lukt for det..og man bør ikke klø om man har sopp..

Skrevet

Jeg også har hatt sterk, ubehagelig lukt nedentil. Tok det opp med JM som anbefalte å prøve melkesyrekapsler til å sette opp i vagina. Om en ikke har sopp, er det alikevel ikke farlig å bruke de. I tillegg anbefalte hun å bruke Tena truseinnlegg, fordi de kamuflerer lukten bedre enn "billige" truseinnlegg. De funker superbra for meg, og jeg kommer ikke til å gå tilbake til vanlige truseinnlegg på en stund, for å si det sånn. :) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...