Gå til innhold

Nytt år og nye rutiner...


shanty73

Anbefalte innlegg

Her er det ikveld første natt på eget rom og første natt for kampen om å avslutte storspising om natten... William har i hovedsak spist "sine" måltider om natten...dvs han spiser nesten ikke noe på dag formiddag for så å ta det igjen til natten... sover aldri lenger enn maks tre timer mellom måltidene på natten... Nå er vi en familie som MÅÅ ha søvn da storesøster også har begynt med våkentid om natten...

 

Fler som har de søte små på eget rom og går dette bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi begynte å legge Mathias på eget rom da han var 2 mnd. Dette gjorde vi fordi han lagde så mye lyder i søvne at han holdt oss våkne om natten, og han sov natten gjennom. Da vi flyttet han begynte han å våkne annen hver og hver time.Ble da rådet om å ha på en radio hos han om natten, da han mest sannsynlig savnet lydene våre. Det fungerte veldig bra, og han begynte å sove om natten igjen.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skal barnerommet gjøres klart i løpet av uken, så er det på eget rom. Spent på hvordan det går... Det med radio var en god idè:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la snuppa på eget rom på nyttårsaften. Kanskje en nodig ting å gjøre, men hun koste seg i sengen sin mens hun så på rakettene gjennom vinduet! Hun spiser også gjerne flere ganger om natten, og legger lenge og skravler.. Vanskelig å vite om man skal gjøre noe med det. Egentlig bør man jo få sovne i sitt eget tempo! Har tenkt på å nattavvenne henne, hun fullammer, er 4,5 mnd og veier over 8 kg. Hun bør jo ha reserver til å ikke spise om natten? Eller er det først når de er oppe i en god porsjon grøt at man kan nattavvenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes helt likt ut som hos oss... Ingen gode løsninger på dette men jeg har prøvd nå med litt grøt og håper dette gir noe endringer etterhvert... prøvde i natt å tilby vann da det kun var gått 2 og en halv time men da ble det månelyst!!! Tok over en time for å få han til å sove igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme greia her. Hun har nesten ikke tid til å spise om dagen, skal bare få med seg alt som skjer rundt. Nå har hun begynt å våkne nesten hver time om kvelden, og spiser masse hver gang, og om natten må jeg ha henne i sengen hos meg for å få noe søvn i det hele tatt. Vi er til og med oppe i nesten full porsjon grøt om kvelden, men det hjelper ikke. Hvis jeg forsøker å roe henne på andre måter, eller hvis pappaen går inn blir hun kjempesinna!

 

Skal begynne å studere neste uke, og vet ærlig talt ikke helt hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...