Gå til innhold

julebarnet kom på termin ... men.. *huff* (litt historie)


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

det gikk jo ikke som forventet.

 

det hele begynte med at jeg fikk rier med ca 10 min mellomrom kl 21 dagen før.... kl 3om natten gokk så vannet og jeg ringte til føden... de ba meg vente til kl 9:30 for så å komme inn (ahus)

 

kl 7 orket jeg ikke være hjemme lenger... da jeg ankom sykehuset en halvtime senere hadde jeg rier med ca 6 min mellomrom... det tok litt av etter at jeg ble koblet til overvåking, men kl 9 fikk vi tildelt fødestue....

 

riene ble ganske vonde etterhvert så jeg ba om epidural... desverre var anestesilegen opptatt pga haste-ks.. sp je måtte vente til kvart på 11 før hun kom.... å få satt epiduralen var faktiskt det VERSTE jeg har opplevd noensinne... jeg har litt skeiv ryggråd, så legen stakk flere ganger uten hell og det tok ca en halvtime før epiduralen satt!!

 

riene ble mindre vonde nå... men jm var litt bekymret for hjertelyden til barnet og satt en sånn sonde på hodet hans... det viste seg at under hver riene så datt fosterlyden ned til ca 60.. legen ble tilkalt og etter å ha sett på i 10 minutter og jeg hadde ikke mer enn 5-6cm åpning på dette tidspunktet ble det haste.ks på meg!

 

kl 13:22 kom så en velskapt liten gutt til verden. han veide 35505, var 51 cm lang og 34 rundt hodet..

 

vi kom hjem i går...og koser oss masse med barnet.. med mindre han hylskriker fordi han vil suge.... han vil suge sååå mye og ofte at både mamma og pappa er ganske slitne....men vi skal nok klare oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fint alt gikk bra til slutt da, og gratulerer så mye med den nye lille prinsen =) Kos dere masse, og lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...