*C83* fødte13/1 Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Er jo fullmåne nå den 3., så jeg lurer på om ting kanskje kan skje da? Om man er moden og sånn da,selfølgelig.. Prata med jordmor på sykehuset, og hun sa de bestandig hadde mange fødsler i forb. med fullmåne.. Fullmånen påvirker jo vannet i kroppen, så kanskje..?
selma07 og engel Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Pappa mener det:-) og jeg håper det:-)
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Vel, selvfølgelig KAN jo noe skje... Er jo mennesker som blir født hver eneste dag, så noen blir jo født da det er fullmåne. Likevel blir jo de fleste født når det ikke er fullmåne... Men vi får krysse fingra så godt vi kan (men ikke beina hehe)
Maisie Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Mamma mener også at fullmånen kan ha noe å si, og minner meg på det hver gang jeg snakker med henne om at det er fullmåne den 3. januar.... Uææ, det er jo i overimorgen, tenk om det skjer da!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Ei tidligere venninne av meg er jordmor, og ho sa at det alltid var flere fødsler ved fullmåne enn ellers i måneden... Jeg har UL-termin på onsdag...den 3!
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Jeg fødte faktisk dagen etter fullmåne sist jeg Tre dager før ul-termin. Denne gangen er min personlige termin 2.jan, og fullmåne dagen etter... spanande!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå