Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen;)

Nå er vi lei av at lillegutt ikke kommer, vil så gjerne ha han ut vi. Mens termin på onsdag og UL termin neste onsdag... Så vi har gått turer idag og har sex så ofte sambo orker. Hehe, er jo kos da, men er vel mest for å karnsje sette noe igang... Men er nok ikke moden jeg, for det skjer ikkeno. Har mye kynnere, men det er det! Så får bare vente.... Flere som er lei nå? Skulle ønske han kom;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Er rimelig lei nå.. har termin om to uker, veldig frustrerende å tenke på at det faktisk kan være opptil 4 uker til vi blir mamma å pappa..

Skrevet

Ja, huff, men får håpe vi ikke går over termin ihvertfall;)

Skrevet

Ja, nå som år 2007 har begynt er jeg klar som et egg for at babyen skal komme ut hehe... Dvs kan ikke si jeg gleder meg til vondtene og fødselen, men gleder meg til det hele er overstått og jenta har kommet :o)

Forresten veldig fint at jenta i magen ventet til 2007 med å komme ut med tanke på de nye barnehagereglene vi har fått her i Oslo fra dags dato...

Skrevet

Jaaaaaa

jeg er såååå fødeklar nå, og grøsser ved tanken på at jeg kan risikere å gå gravid i nesten 1 mnd til! (termin den 15.)

Skrevet

Hei Tony imagen*høygravid* ........akkurat samme mens termin og UL termin som meg du da...har UL termin den 10.januar..mens termin den 3.januar....hmmm...har prøvd det meste de siste dagene...Skikkelige maserier og kynnere pluss mye blankt slim...begynte forrige uke..så det føles som en evighet her også...sex er det nok av om dagen..vasket huset istad...varme bad...you name it..men det virker som vesle Noah koser seg i magen til mor...må nok smøre oss med tålmodighet...hehe...jaja...spennende å se hvem av oss som føder først da...

lykke til iallefall................=0)

Skrevet

Grrr, jeg hiver meg på her! Kan ikke for det, men er SÅ utålmodig!! Menstermin var i går og UL termin 11.januar.....Sex funker ikke, og det er ikke sååååå romantisk og erotisk akkurat nå heller #hi hi# Trøster meg med at jeg da i allefall rekker januarsalget i morgen....+!?! Mager trøst, men litt oppmuntrende;)

Har åpninng og er moden.....Åååååå, jeg er så klar!!!

Skrevet

offameg..det er sånn jeg føler det nå...er dødsens lei...erotisk nå? nope...ikke mye å skryte av..er mer en plikt for å sette igang noe som etter min mening ikke skjer før det er meningen..jeg har heller ikke gått til JM så jeg aner ikke om jeg har åpning eller er moden eller noe som helst...Går kun til fastlegen min..så jeg må jo da bare vente å se..ganske kjipt egentlig..men sånner det jo bare...har liksom innfunnet meg med det da..

Gikk til samme legen med førstemann...og er fornøyd altså..men det er jo litt allright for dere som får sjekket alt mulig rart og da...

Skrevet

Har hatt masse kynnere og sammentrekninger som har gjort at jeg omtrent har trodd ting er på gang..men så stopper det da bare opp..var så greit med førstemann for da gikk vannet først..riene kom et par timer etterpå...hmm..jaja...avlikevel er det spennende...

Uansett..lykke til ...jeg hopper under dyna mi jeg nå..lese en god bok før jeg sovner...kanskje det skjer noe inatt???..

hhehehhee...opptimistisk..

=0)

Skrevet

Jepp gjett om jeg er LEI! hehe

Men har vel etter over 1 mnd med kynnere innsett at hun kommer når hun selv vil, at en ikke kan gjøre så mye for å lokke henne ut før den tiden HUN har bestemt seg for... hmmm

Men skulle såå ønske den dagen kom snart...

Jeg fikk tilbud for en ukes tid siden om å sette i gang fødsel (en uke før termin) pga så intense bekkenplager og hevelser....

Men jeg sa nei, fordi jeg vil det beste for barnet mitt.

Men har bestemt meg for at om hun ikke er kommet innen fredag nå så skal jeg si at dem kan sette igang ;)

For da har jeg gått 3 dager over tiden så da er det ikke noe fare for godjenta vår. :)

Men håper jo selvfølgelig at hun kommer selv nå i løpet av de neste 2-3 dagene... HELST i dag da men.. :-P det skjer vel aldri tenker jeg nei... hehe

Men men oy! nå var klokka mye og jeg skal på siste SV kontroll i morgen... - må legge meg... natta! :-)

Og lykke til alle som går fødeklare nå!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...