temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Jeg vil gjerne ønske dere alle flotte damer et riktig godt nyttår. Jeg har hatt det helt topp her inne i året som har gått. Har vært lite aktiv de siste ukene pga jul og snarlig jobbstart... Huff!!!; I morgen begynner jeg på jobb igjen... Kan ikke si det frister. Har en grusom klump i magen som forteller meg at det er helt feil å jobbe nå!!!! Har dessverre ikke noe valg. Hadde jeg levd i et stabilt forhold så skulle jeg ha begynt på ny lage-barn-prosess nå, men jeg får nok titte meg om etter andre løsninger. Håper dere har hatt en fin jule- og nyttårsfeiring, jenter! Jeg kommer nok innom av og til, når karusellen i korte øyeblikk lar meg få lov til det...
Dream Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Godt Nytt År til dere oxo. Jeg har knapt sittet i hele jula, utrolig hektisk her hjemme. Lille barnebarnet vokser og er bare skjønn. Den store sønnen min er flyttet hjem igjen, det er kjempekoselig, men har jo innebært en del omrokkering i huset. I morgen skal vi til Fredrikstad og ordne overflytting fra skolen hans til skole her. Ønsker deg masse lykke til imorgen på jobb. Forstår du gruer deg - uff ikke lett.
Maud Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår til deg også. Håper det blir litt bedre å jobbe enn du tror nå. Håper også det nye året byr på avklaringer rundt det ustabile forholdet slik at du kan gå videre, enten sammen med trollmannen eller alene.
Gummelillan Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår Trollet! Tenk at du har begynt å jobbe igjen. Minner oss andre om at det snart er vår tur også.. Hmm, tror jeg virkelig skal nyte disse siste ukene ja! Tiden går så alt for fort!!!! Kan vi stoppe den tro...? Selv gleder jeg meg litt til å begynne på selve jobben. Men skulle jo gjerne ha kost meg like mye med Leo også?! Hm... Ole Brumm er egentlig ganske lur han. Men har noen funnet fasiten til hvordan vi kan få begge deler...? Vel, håper du har en fin dag på jobb i dag. Og at du oppdager at det faktisk var ganske OK det også?
Attpåklatten:-) Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Kjære trollet, håper det blir bedre enn du tror og at det ikke er så halvgæli å ha litt voksentid. Og det å nyte en lunsj uten å sørge for alle andre først;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Jobber du? eller sitter du her inne samen med oss stille som en mus????????????? he he he he he :-) Jeg håper du har det bra på jobb jeg! jeg marker at når jeg jobber litt sånn av og til, at jeg nyter de små timene uten barn... bare meg og ungdommene jeg jobber med...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 Takk for alle hilsninger! Er på jobb, og hvem vet... kanskje jeg klarer å komme innom her en snartur om dagene??? Har ikke noe kontor enda, flytter fra kontor til kontor... Håper det ordner seg snart! Har fått tilbake noen gamle saker (det syns jeg er hyggelig, for jeg blir veldig glad i folk!) Det sto blomst til meg da jeg kom, og det er hyggelig å treffe kollegene. Men det var fryktelig å reise hjemmefra! Bra jeg ikke sminket meg for jeg gråt hele veien! Gleder meg til å komme hjem!!!!!
Attpåklatten:-) Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Så hyggelig da, at du fikk blomst og gamle saker:-)) Og dette er vanskelig for oss mødre, å løsrive oss fra babyene våre, og spesielt for deg som er mye alene om ansvaret. Men kanskje dette er starten på noe som kan bli veldig fint for deg, og for prinsen din. Vi har vel godt av litt forandring alle og enhver innimellom tror jeg, og vi kan ikke være der for de små hele tiden tonetroll. Du er en supermamma når du er sammen med barna dine, men du trenger også litt rom som bare er ditt:-)) Ha en fortsatt fin dag! Klem fra meg
Ronja65 Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Godt nytt år søte trollet. Det går nok bra skal du se... Lykke til... klemz
Karomamma Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Føler med deg, trollet! Men du skal se, som de andre sier, at det kan være fint med litt voksentid. Jeg må innrømme (horribelt nok) at jeg "henter meg inn" på jobben... Også dibber jeg litt da
♥Snulder Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 Hei på deg Tonetrollet! Kjedelig og litt vemodig å begynne i jobb igjen... men litt deilig å komme inn i det gode gamle?? Må innrømme at det er dager jeg misunner samboern min som kan stikke til jobben og "slappe" av.... Med det mener jeg å kunne vri hjernen over i voksen-modus, og kunne være bare seg selv en kort stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå