Gå til innhold

til dere som har en fra før...


*3barns mamma*

Anbefalte innlegg

hvordan er formen?. føler ikke jeg yter så godt til han som jeg burde i perioder.. jeg går hjemmeværende og er ganske dårlig hele dagen. håper det bare er en mnd igjen så begynner ting å løsne litt. ønsker ikke å gå sånn i 9mnd.. hjelper jo litt på at han har en kvil på dagen,da får jeg og hvile.noen andre som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda trøtt, sulten og litt uggen(er bare 6 uker ennå da)

Heldigvis så skal hun i bhg om dagene, men føler nok at jeg ikke koser like mye med henne nå som før spiren kom...

Men går over dette å;)heldigvis har hun en pappa som koser mere med henne da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene m datteren min på 1 år, og er nå gravid i uke 9. Kvalmen har kommet snikende de siste to ukene, så nå om dagen sliter jeg litt... Orker ikke gjøre mer enn jeg må, så det kan nok bli litt kjedelig for snuppa noen ganger. Men hun er i godt humør likevel så hun lider ingen nød!

Er veldig glad for at hun sover på dagen, så jeg også får meg et par timer på øret, uunnværelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk. godt å høre jeg ikke er alene. litle gutt lider nokk ingen nød får nokk kos og oppmerksomhet men får jo noen ganger dårlig samvittighet og synes synd på han for at jeg er så dårlig og da blir d liksom ikke gjort noe spesielt. godt med helg nå, fikk en del hvile da og merket at dagen i dag var mye lettere.. heldigvis ikke så alt for lenge til ny helg og forhåpentlivis gir kvalmen seg om ikke for mange uker til.. lykke til alle sammen. dette klarer vi og ungene våre har det nokk bedre enn vi tror avogtil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...