Gå til innhold

hvordan bader dere babyen???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi har verken plass for badekar for babyen eller stellebord.mannen min bader han under dusjen og vi må ta med han ut til rommet sitt til å kle på han.er litt redd som han blir syk jeg får psykisk problem hver gang vi bader han.jeg stresser så mye til å ta på han klær.han er 5 uker gammel.vi krangler hver gang vi bader han.jeg liker ikke å bade han under dusj.men mannen min synes det er helt greit.hva med dere da?? hvordan bader dere babyen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi begynte med tummytuben, satte alltid på tørketrommelen før vi badet ham slik at det ble odt og varmt i rommet.

 

Noen ganger dusjet han med pappaen, da tok jeg han ut etterpå med et stoooort hånkle :) I stedet for å kjøpe babyhånkler kjøpte vi nye store hånkler til småen, har fått noen babyhånkle men de er ikke like populære.

 

Nå har vi kjøpt en stor balje som går akkurat inn i dusjen på skrått, den elsker han, vi bare plasserer den oppå tørkerommelen når vi er ferdig å bade ham...

 

Men en tummytub tar ikke store plassen da, og små bebisser eeeeelsker dem www.tummytub.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten gutt på 6 uker. vi bader han i en balje oppå kjøkkenbordet, går kjempefint det. Tar stellematten ut der også, sånn at jeg får pakket hangodt inn med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har badekar på stellebordet, så det bruker vi når vi bader henne.. Vi tenkte å prøve dusjen snart, for å se hvordan hun reagerer, men ikke kommet så langt enda.. Vi ville vel vente til hun ble litt større, og kunne holde hodet sitt selv.. kroppene blir jo også så glatte, litt skummelt synes jeg... hun er nå snart 5mnd, så hadde nok gått fint nå:-)

 

Liker du ikke dusjen, er det jo bare til å kjøpe en balje... og bade/stelle ungen der du har plass - om det er på kjøkkenet, soverommet eller stua:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bittelite bad men inni dusjen har vi en badebalje som vi bruker til henne.

Du får også kjøpt stellemattegreie til å legge over vasken.

 

Forøvrig, vi bader vesla i vasken også vi asså, fungerer kjempebra fremdeles, nå er hun 65 cm og 3,5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

lurer på om babyen fikk psykisk problem idag 🤔🤔🤔🤔  12 år i år. Hmmm

Anonymkode: d0c33...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har en lilebror jeg er da 17 med erfaring etter å hatt 2 småsøsknene. Bad bebyen din i vasken syll vasken med lonket temperatur. Pass på at det ikke er mye vann. Ta en våt myk klut å vask babyen🙌🏻

Anonymkode: bd6bb...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også dusja med Minsten, ellers har vi bada han i vasken og i sammenklappbart badekar fra Stokka. Funka godt som gull! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...